PepsiCo Türkiye, Arkas Rail iş birliğiyle Tarsus ve Suadiye fabrikaları arasında elektrikli tren ile gıda ürünü sevkiyatına başladığını duyurdu. Türkiye’de ilk defa elektrikli tren ile hızlı tüketim sektöründe gıda taşımacılığı gerçekleşirken şirket bu yöntem ile karayolu taşımacılığına göre karbon salımının yüzde 83 oranında düşürüleceğini açıkladı.
#Pepsico TürkiyeReklamveren, yayıncı, ajans ve teknoloji şirketi temsilcileri, sektörde üçüncü parti çerez sonrası dönemle ilgli değerlendirmelerini ve çözüm önerilerini paylaşmak üzere 28 Mart Perşembe günü Salt Galata'da gerçekleşen IAB Connect: Çerezsiz Dünya etkinliğinde bir araya geldiler. Etkinlikte AB ve Türkiye'deki ilgili mevzuata uyum amacıyla, Safari ve Firefox tarayıcılarının ardından Google’ın da bu yıl üçüncü parti çerezleri Chrome’dan kaldırması ile ortaya çıkan yeni trendler ve çözüm önerileri ele alındı.
#PazarlamaUEFA Şampiyonlar Ligi sponsoru Pepsi’nin, Türkiye Spor Yazarları Derneği (TSYD) iş birliğiyle gerçekleştirdiği “Pepsi Yıldız Futbolcu Seminerleri” bu yıl, “Pepsi Geleceğin Yıldız Futbolcularına Destek Projesi” ismiyle deprem bölgesindeki genç futbolcular için hayata geçti.
#HatayPepsiCo Türkiye Genel Müdürü Evrim Şen, “Biz tarımda sürdürülebilirliği sağlayarak gıda krizinin önüne geçilebileceğini düşünüyoruz. Ürünleri dünyada tüketiciler tarafından günde 1 milyardan fazla tüketilen bir şirketiz. Aynı zamanda dünyanın en büyük tarım işletmelerinden birine sahibiz. Türkiye başta olmak üzere dünyanın farklı ülkelerinde tarım adına pozitif değişim yaratan uygulamalarımızla yarattığımız etkiyi açık bir şekilde görüyor ve ölçümlüyoruz. Ekosistemimizde yarattığımız değişimi görmek bizi gelecek adına umutlandırıyor” dedi.
#Pepsico TürkiyePepsico’nun yiyecek markalarından Lay’s, PepsiCo Vakfı desteği ve Anadolu Meraları işbirliğiyle geçen yıl hayata geçirdiği ‘Lay’s Yenileyici Tarım’ projesini bu yıl ‘Ortak Hareket, Yeniden Bereket Projesi’ ismiyle depremin yaralarını sarmak için Hatay Samandağ’da hayata geçiriyor.
#PepsicoUEFA Şampiyonlar Ligi 2023 Finali’ne sayılı saatler kaldı. Manchester City ile Inter yarın oynanacak finalde Avrupa’nın en büyüğü olmak için karşı karşıya gelecek. Final maçı öncesi yapılacak dev şovla birlikte izleyiciler futbola ve müziğe doyacak.
#Şampiyonlar LigiDepremin yaralarını sarmak için yardımlar devam ediyor. İş dünyasından gelen yardım haberleri her geçen gün artarak sürüyor. Sadece Türkiye’den değil, global şirketlerden gelen yardımlar kapsamında gıdadan barınmaya, konteyner kentten giyime kadar çok sayıda ihtiyacı taşıyan TIR’lar depremden etkilenen bölgelere hızla ulaşmaya çalışıyor.
#KahramanmaraşUEFA Şampiyonlar Ligi sponsoru olan Pepsi, TSYD işbirliğiyle futbolu desteklemeye ‘Pepsi Yıldız Futbolcu Seminerleri’ projesi ile devam ediyor. Pepsi ve 11 ilde 1700 üyesi bulunan Türkiye’nin en önemli basın kuruluşlarından biri olan Türkiye Spor Yazarları Derneği (TSYD) geleceğin futbolcuları için bir araya geliyor.
#PepsiGeçen bir yılda bozulan iş-yaşam dengesi, belirsizlik hali ve hastalık endişesi çalışanların önemli bir kısmının ‘tükenmişlik sendromu’ yaşamasına sebep oldu. Psikolojik sağlığın ne kadar önemli olduğunu anlayan şirketlerse masaj hizmetinden ‘iyi hissetmiyorum’ iznine pek çok uygulamayla çalışanlarının tükenmelerini engellemeyi amaçlıyor.
#GazetehaberleriKulüpler bazında Avrupa'nın en büyük futbol organizasyonlarından olan ve İstanbul'un ev sahipliği yapacağı UEFA Şampiyonlar Ligi finali için geri sayım başladı. Prestijli kupanın sahibini bulacağı gün merakla araştırılıyor. Peki, Şampiyonlar Ligi finali ne zaman?
#Şampiyonlar Ligi Finali Ne Zaman?UEFA Şampiyonlar Ligi kupası, final maçı öncesi İstanbul'da sergilenecek. Kupa, Atatürk Olimpiyat Stadı'nda 29 Mayıs'ta oynanacak final öncesi Şampiyonlar Ligi sponsorları Pepsi ve Ruffles tarafından 21 Nisan'da Zorlu Center ev sahipliğinde sporseverlerin ziyaretine açılacak.
#UEFA Şampiyonlar LigiCumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, “Türkiye ekonomisi çevresinde yaşanan onca istikrarsızlığa rağmen uluslararası yatırımcılar için güvenli bir liman olmayı sürdürüyor. Ülkemize yatırım yapan kimse hiçbir zaman pişman olmamıştır, olmayacaktır” şeklinde konuştu.
#GazetehaberleriCumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Manisa’da 2 fabrika açılışında bulundu. Erdoğan PepsiCo açılışında cumhuriyet tarihi rekoru kırılan ihracat rakamları için "168,1 milyar dolara ulaştık. Biz hedefi 170 olarak koymuştuk. Önümüzdeki yıl 200’ü geçeriz" dedi. Erdoğan Tirsan Kardan fabrikasının açılış törenine de katıldı ve fabrikayı gezdi.
#ErdoğanTürkiye’nin en etkin 50 CMO’su açıklandı. Fortune Türkiye ve DataExpert işbirliği ile yapılan araştırma sonuçlarına göre, Türkiye’nin en büyük şirketlerinin pazarlama koltuğunda kadınlar çoğunluğu ele geçirmiş durumda. Araştırmaya göre CMO’ların yüzde 51’i kadın. Araştırmaya göre CMO’lar, bu şirketlerdeki total bütçenin ortalama yüzde 10,3 ünü yönetiyor. Geçtiğimiz yıla kıyasla gözlenen yüzde 1,2’lik artış oranı, CMO’ların şirketlerde artan değerinin göstergesi olarak kabul ediliyor. CMO’ların yaptıkları çalışmalarda dijitale ayırdıkları bütçe ise ortalama yüzde 25’i buluyor.
#Anadolu EfesTürkiye’de meyvelerini lezzeti ile bilinen yörelerinden toplayan meyve suyu markası Tropicana, Boğaziçi Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi (BÜYEM) işbirliği ile başlattığı “Tropicana Bahçe Okulları Programı” ile çiftçilere ve Türk meyveciliğinin geleceğine destek oluyor.