Tüketicilerin alışveriş tercihlerinde sosyal medya içerikleri her geçen gün daha da etkili hale gelirken her 5 kişiden 1'inin, Instagram üzerinden ürün tanıtımı yaparak para kazanan influencerlar veya ünlü kişilerin yönlendirdiği linklerden alışveriş yaptığı belirlendi.
#Online Alışveriş Alışkanlıkları AraştırmasıSalgın endişesi ile hayatımıza giren sosyal izolasyon, alışveriş trendleri ve ödeme yöntemi tercihlerinde de önemli değişikliklere yol açıyor. Mastercard Türkiye’nin araştırmasına göre kartlı alışverişlerde tüketicilerin yüzde 63’ü temassız ödemeyi tercih ediyor. İki ayda iki kat artış kaydeden temassız ödemeyi ilk sıraya taşıyan temel unsurlar ise hijyen ve hız...
#MastercardBulut Veri Yönetimi sağlayan Veeam Software, Black Friday ve Yılbaşı gibi dönemlerde, perakendecilerin verimliliklerini garanti etmeleri için en iyi ipuçlarını sundu. Google’dan elde edilen veriler, tüketicilerin Black Friday günlerine olan ilgilerinin katlanarak arttığını gösterirken, Türkiye’deki büyüme (%4900), perakendeciler için kazançlı ancak yorucu bir dönemi işaret ediyor.
#VeeamEğitim, yaz boyu gündemin ana maddelerinden biriydi; lise giriş sınavının yerleştirmelerindeki aksaklıklar, üniversite sınav sonuçlarının yarattığı hayal kırıklığı, karma eğitim tartışmaları... Çocuklar bu tartışmaların gölgesinde tatilin tadını çıkarmaya çalıştı. Yarın yeni bir eğitim-öğretim dönemi başlıyor. ‘Z kuşağı’na mensup yaklaşık 18 milyon çocuk okula dönüyor. Peki kim bu çocuklar?
#Z KuşağıJLL’nin ‘Kent Lojistiği Raporu’na göre İstanbul’da e-ticaretin perakende sektöründeki hacmi her geçen yıl artıyor. Bu durum, 15 milyonluk ‘Mega Şehir’de lojistik ve depolama alanlarında yeni bir dönemin başlangıcı olarak görülüyor. Aşırı kentleşme ve trafiğe çıkan araç sayısının her yıl artması gibi unsurlar, tedarik zincirinde ‘Kent içi depolar’ ve ‘Konsolidasyon merkezi’ kavramlarını ön plana çıkarıyor.
#JLL TürkiyeBrandspark International araştırma şirketi, tüketiciler tarafından yılın en çok beğenilen yeni gıda, temizlik, ev ve kişisel bakım ürünlerini belirlemeye yönelik, bağımsız ve yüzde 100 tüketici görüşlerine dayalı uluslararası ödül programı ‘En İyi Yeni Ürün Ödülleri Türkiye’nin 2013 yılı kazanan listesini açıkladı.
#Marka