Dünyada medya tüketim eğilimleri değişiyor. Sokaktaki insanın ürettiği içeriği kullanarak, bireyler arasında iletişimi sağlayan sosyal medya kanalları profesyonellerin bu alandaki tekelini kırıyor. Dijital dünyada medyanın geleceğinin tartışıldığı Digital Age 2010 konferansında da bu konu öne çıktı. Hurriyet.com.tr’nin internet sponsoru olduğu konferansta, dijital pazarlama alanında dünyaca ünlü uzmanlar katılımcılara “ipler kullanıcıların eline geçiyor” mesajını verdi.
Dünyada medya tüketim eğilimleri değişiyor. Sokaktaki insanın ürettiği içeriği kullanarak, bireyler arasında iletişimi sağlayan sosyal medya kanalları profesyonellerin bu alandaki tekelini kırıyor. Dijital dünyada medyanın geleceğinin tartışıldığı Digital Age 2010 konferansında da bu konu öne çıktı. Hurriyet.com.tr’nin internet sponsoru olduğu konferansta, dijital pazarlama alanında dünyaca ünlü uzmanlar katılımcılara “ipler kullanıcıların eline geçiyor” mesajını verdi.