Güncelleme Tarihi:
"Dijital iş ve kültür dergisi" Digital Age'in dijital dünyadaki yenilikleri değerlendirmek ve pazarlamada dijitalin gücünü tartışmak için düzenlediği Digital Age konferanslarının dördüncüsü dün İstanbul’da yapıldı.
Dünyanın çeşitli yerlerinden dijital pazarlama alanında uzman birçok ismin katıldığı konferansın açılış konuşmasını Digital Age Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan yaptı.
Konferansın flaş isimlerinden Ogivly Group’un Avrupa, Ortadoğu ve Asya Bölgesi Dijitalden Sorumlu Başkanı Patou Nuytemans ise “Welcome to the All-Ways on Consumer” başlıklı konuşmasında, 21’inci yüzyılda dijital dünyanın pazarlama alanındaki yükselen önemine vurgu yaptı.
Dünyada medya tüketiminin hızla değiştiğine dikkat çeken Nuytemans, günümüzde markaların ortaya çıkan darboğazı dijital pazarlama araçlarını, özellikle de sosyal medyayı etkin bir şekilde kullanarak aşabileceklerini belirtti.
Microsoft Türkiye Tüketici ve İnternet Servisleri Genel Müdürü Ebru Çapa ise konuşmasında pazarlama dünyasının en son gelişmelerini katılımcılarla paylaştı. Çapa, markaların tüketiciye etkin bir şekilde ulaşabilmek adına birden fazla kanal kullanması gerektiğini ifade etti.
Konferansta ayrıca “Yılın Dijital Başarı Hikayeleri” başlığı altında geçtiğimiz yılın en başarılı dijital kampanyaları, kampanyayı düzenleyen reklamverenler ve ajans temsilcileri tarafından konferans katılımcılarına tanıtıldı.
Geçtiğimiz yılın en çok satan kitaplarından Socialnomics’in yazarı Erik Qualman ise kapanış konuşmasında sosyal medyanın önemine dikkat çekti.
“Sosyal medya geçici bir heves değil, gerçek bir devrimdir” diyen Qualman, şirketlere sosyal medyayı ciddiye almalarını ve çalışanlarının erişimlerini kısıtlamamalarını istedi.
KONFERANSIN FLAŞ İSİMLERİYLE YAPTIĞIMIZ SÖYLEŞİLERİ WEB TV ÜZERİNDEN İZLEMEK İÇİN:
PELİN ÖZKAN "TEKNOLOJİ Mİ, İÇERİK Mİ?" TARTIŞMALARINA AÇIKLIK GETİRDİ
ELİF BAKİLER: HURRIYET.COM.TR DİJİTAL PAZARLAMANIN LİDERİ
DİJİTAL YAYINCILIĞIN ÖNÜNDEKİ SORUNLARI MICROSOFT TÜRKİYE'DEN EBRU ÇAPA ANLATTI
SEKTÖR LİDERİ 2FRESH'İN KREATİF DİREKTÖRÜNDEN DİJİTAL REKLAMCILIĞIN İPUÇLARI
ONUR KABADAYI: "BLOG VE SİTE SAHİPLERİ BUMERANG'I KAÇIRMASIN"
BİLGİ ÜNİVERSİTESİ ÖĞRETİM ÜYESİ KARAHASAN "DİJİTAL ETKİ"Yİ YORUMLADI