Bir milyondan fazla takipçisi olan sosyal medya fenomenlerini mutlaka duydunuz ya da takip ediyorsunuz. Çeşitli markaları giyerek ya da kullanıyormuş gibi yaparak on binlerce lira para kazanıyorlar. Peki dünyada yeni trendin 1500 mikro takipçiyle bile markaların radarına giren nano influencer’lar (Etkileyiciler) olduğunu biliyor musunuz?
#İnfluencerBarselonalı influencer Aitana ve ABD’li genç şarkıcı Anna Indiana... İkisi de çok güzel, ikisi de yapay zekâyla yaratıldı. İnsan olmadıklarına inanmak çok güç. Aitana’ya DM’den çıkma teklif eden bile olmuş. Anna Indiana ise şarkılarından çok onu eleştirenlere verdiği ‘ayarla’ gündemde...
#Yapay ZekâOkulların açılmasıyla birlikte, çocuklarıyla kırtasiye alışverişi yapıp çektikleri videoları sosyal medyada paylaşan fenomen annelerin sayısı arttı. Çocuklarını reklam unsuru olarak kullanan annelerin aldığı ücretler dudak uçuklatırken, psikologlardan da önemli uyarılar geldi.
#Sosyal MedyaBTM’nin yılın ilk Sahne XL etkinliğinde konuşan İTO Başkanı Şekib Avdagiç, “BTM’de sadece Turcorn çıkarmak gibi bir iddiamız yok. Hedefimiz bu merkezin, ülkemizi kalkınmasına katkıda bulunacak tüm genç girişimlerin doğum yeri olmasını sağlamak” dedi.
#Şekib AvdagiçAttıkları her adım takip ediliyor, önerdikleri ürünler stok tüketiyor. Özel hayatlarını kendi filtrelerinden geçirerek milyonlarla paylaşıyorlar, menajerleri dahi var. Influencer’ların merak edilen dünyasını bu defa menajerlerinden dinledik...
#İnfluencer