Her sektör gibi perakende de dijitalleşmenin etkisi ile ciddi bir dönüşümden geçiyor. Müşterilerin alışveriş alışkanlıklarının değişmekte olduğu ve sürekli yeni dijital kanalların devreye girdiği bu dönemde, perakendecilerin tüketicilerle etkileşim ve bağ kurma yeteneği her zamankinden daha önemli hale geliyor. Yapay zekâ, blokzinciri, metaverse gibi teknolojilerin perakendedeki uygulamaları; son araştırmalar ve öne çıkan yeni müşteri trendleri doğrultusunda yeni nesil perakendeyi tüm detaylarıyla analiz ettim.
#Ergi ŞenerEskişehir Yolu’nun 29. kilometresinde bulunan Çankaya Üniversitesi için, “Üniversite şehirden uzak gibi görülüyorsa da bu mesafenin yıldan yıla kısaldığını görüyoruz” diyen Rektör Hamdi Mollamahmutoğlu kent-üniversite bağını şöyle özetliyor: “Üniversite, şehri bulunduğu yere doğru çekiyor. Çevremizde binaların yükseldiğini görüyoruz. Trafiğin yoğunlaştığını görüyoruz, yeni yapılanmalara gidildiğini görüyoruz, alt yapının geldiğini görüyoruz. Bu daha da artacaktır.”
#Ünivresite