Türkiye ayakkabı piyasasının duayenlerinden Ahmet Ziylan’ın yeğeni Fikret Şerafettinoğlu, 1993’e kadar birlikte çalıştığı dayısından 80 çalışanıyla devraldığı Macro Ayakkabı’yı, 200 çalışanı olan 12 milyon dolar cirolu bir şirkete dönüştürdü.
Frankfurt’taki tasarım fuarlarından birinde görmüştüm ilk kez ‘taklit ürünler sergisi’ denen şeyi. Acayip eğlenceliydi. Tasarım objelerin orijinalleri ile taklitleri yanyana sergileniyordu ve çiçek sulama kabının bile ‘çakması’ vardı. Sergileme şekli, verilen bilgiler de muhteşemdi.
Trabzonspor Teknik Direktörü Tolunay Kafkas, "Taraftarımızla kanım uyuşuyor. Bu şehirle akan kanımız aynı. Deli akıyor. Bu akışı kontrol edebilirsek müthiş işlere imza atacağız. Burada yaşayabileceğim her şeye hazırım. Dibi de görebilirim ama hedefim şampiyonluk yaşamak" dedi.
Scooter ayakkabı markası ile bilinen Macro, daha önce İkitelli’deki üretimini 6 milyon dolarlık yatırımla Hadımköy’e taşıdı. Makro Yönetim Kurulu Başkanı Fikret Şerafettinoğlu, “Krize rağmen biz üretime devam ettik. 2009 performansı beklentinin üstünde çıkınca da yeni yatırıma mecbur kaldık” dedi.