Moda ve tasarımda Türkiye’nin uluslararası alanda en tanınmış markalarından olan Dice Kayek’in yaratıcılarından Ece Ege ile hem eski albümleri karıştırdık hem güncel moda ve tasarım eğilimlerini konuştuk. Çocukluğu Bursa’nın tarihi ortamında, Paris’ten aldığı ‘couture’ kumaşlarla diktirdiği elbiselerle davetlere giden annesini izleyerek geçiyor. Paris’te onu meşhur eden İstanbul’un mimarisini ilham alarak yerçekimine direnen zamansız kıyafetler oluyor…
#Dice KayekYeni yılın büyüsünü yansıtan tarçın kokulu mumlarla bezenmiş sofistike davetlere eşlik eden silüetler, Machka Sonbahar-Kış 2020-2021 Koleksiyonu ile tamamlanıyor. Naif stilinizle uyum yakalayan tasarımlar, yılbaşı gününe özel parıltı dozu yüksek bir seçki sunuyor.
#Machka Sonbahar-Kış 2020-2021 KoleksiyonuAyaydın-Miroglio Grubu koronavirüs salgını döneminde ek yatırım yaparak 3 katlı cerrahi maske üretimine geçti. Günde 75 bin maske üreten grup, nisan sonunda kapasitesini 2 katına çıkaracak. Günde 75 bin maske üreten grup bu kapasitesini 150 bine çıkarmayı hedefliyor.
#GazetehaberleriKoronavirüs salgını sonrasında çok sayıda mağaza kapanma kararı aldı. Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, “Dükkân sahibi Ayşe Teyze, ‘Sizden 2 ay kira almayacağım’ diyor. Bu bize umut veriyor. Biz de bu süreçte çalışanlarımızı mağdur etmeyeceğiz. Bir kısmı e-ticarete yöneldi” dedi. AYD Başkanı Prof. Dr. Hüseyin Altaş da, “Bu süreçte sadece gıda ve hijyen mağazalarından kira alması için resmi talepte bulunduk” dedi.
#GazetehaberiSezonun büyüsünü gün yüzüne taşıyan naif tasarımlar, Machka İlkbahar-Yaz 2020 Koleksiyonu’yla buluşuyor. Arzum Onan’ın Marka Yüzü olarak karşımıza çıktığı eşsiz bir ustalıkla hazırlanan koleksiyon, kusursuz detaylarıyla sizi güneşe doğru sıcak bir yolculuğa çıkarıyor.
#Machka İlkbahar-Yaz 2020 KoleksiyonuParis’te 27 yıl önce dünya markası olmak için yola çıkan Ayşe ve Ece Ege kentin en önemli merkezi St.Germain’de Louis Vuitton’a komşu mağaza açıyor. Osmanlı ve Türk kültürünü modernize ederek yansıtacak mağazada mermerden halıya kadar kullanılan her ürün Türkiye’de yapılıyor. Ayşe ve Ece Ege kardeşler “Mağaza Türkiye’ye yönelik algıya da pozitif etki yapacak” diyor.
#YazarMachka 2019 İlkbahar-Yaz Koleksiyonu, yeni mevsimin romantik silüetlerini yumuşak geçişli tavrıyla yeniden yorumluyor. Machka kadınına atıfta bulunan koleksiyon parçaları, bu kez naif olduğu kadar güçlü tarafını ortaya çıkararak abartıdan uzak bir seçki sunuyor.
#Machka 2019 İlkbahar Yazİpekyol, Twist ve Machka markalarının yaratıcısı İtalyan Miroglio Grubu’yla yüzde 50 ortak olan Ayaydın Grubu’nun CEO’su Uğur Ayaydın, indirim dönemlerini müşterilere haber veren mesajlar yerine yapay zekâyı devreye sokarak müşterilerinin tercihlerine göre öneriler sunacakları bir döneme girdiklerini anlattı. 2019’un ilk 2 ayında yabancı müşteri oranında yüzde 120 artış yapan grup, yurtdışında da atağa geçti.
#GazetehaberleriYalnız milyonları ekran başına çivileyen senaryosuyla değil, oyuncuların şıklığıyla da heyecanla izlenen “Ufak Tefek Cinayetler” sezon finalinden bir önceki bölümüyle yayınlandı. Katil ve maktullerin kim olduğu kadar, dizinin ana karakterlerinin seçtikleri adresler de gündem konusu. İşte Ekranda farkıyla “Ufak Tefek Cinayetler”in bu haftaki adresleri…
#Ufak Tefek Cinayetler