Pazarlama operasyonlarını dijitalde fark yaratan araçlarla zenginleştirerek, müşterileri ile temaslarına akıl kattıklarını belirten Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy, “KOBİ ve kurumsal müşterilerimizin geride kalmaması adına onları baştan uca dijitalleştirmeye özen gösteriyoruz. Hedefimiz, vizyonumuza paralel olarak, telekomünikasyon sektöründe bir ilk olan tamamen dijital satış yolculuğunu sağlamak. Bu hedefe ek olarak, insana bağlı olma halini ortadan kaldırmaya, insan kaynaklı hataları en aza indirerek hatalardan kaynaklanan maliyetleri düşürmeye ve müşteri deneyimini daha da iyileştirmeye gayret gösteriyoruz” dedi.
#Sponsorşu İçerikPazarlama operasyonlarını dijitalde fark yaratan araçlarla zenginleştirerek, müşterileri ile temaslarına akıl kattıklarını belirten Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy, “KOBİ ve kurumsal müşterilerimizin geride kalmaması adına onları baştan uca dijitalleştirmeye özen gösteriyoruz. Hedefimiz, vizyonumuza paralel olarak, telekomünikasyon sektöründe bir ilk olan tamamen dijital satış yolculuğunu sağlamak. Bu hedefe ek olarak, insana bağlı olma halini ortadan kaldırmaya, insan kaynaklı hataları en aza indirerek hatalardan kaynaklanan maliyetleri düşürmeye ve müşteri deneyimini daha da iyileştirmeye gayret gösteriyoruz” dedi.
#Vodafone TürkiyeVisa ve Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği’nin (TOBB) Harcamalar Araştırması’na göre, Mart-Mayıs aylarında daralan Türkiye’deki kartlı harcamalar, normalleşme ile birlikte hızlı bir toparlanma sürecine girdi. Kartlı ödemeler, Ağustos ayının son haftası itibarıyla 2019 seviyesinin %18 üzerinde gerçekleşti. Araştırmada ayrıca, İsveç ve İtalya’nın harcama verileriyle Türkiye’ninkiler kıyaslandı. Türkiye’nin bu süreci Avrupa’ya kıyasla daha az hasarla geçirdiği ve sektörlerin daha hızlı biçimde toparlandığı dikkat çekti.
#VisaAraştırmaya göre, Kovid-19 salgının yayıldığı mart-mayıs döneminde azalan Türkiye'deki kartlı harcamalar, normalleşmeyle birlikte hızlı toparlanma sürecine girerek ağustosun son haftası itibarıyla 2019 seviyesinin yüzde 18 üzerine çıktı.
#VISAEylül ayında iflasını açıklayan Thomas Cook’un Türk turizmine etkilerinin büyük olacağını açıklayan Turizm İstişare Kurulu, “Şirket Türkiye’ye 2 milyon turist getiriyordu. Şirketin Türk turizmine borcunun 350 milyon Euro olduğu tahmin ediliyor. Yaşanan iflas turizm sektörüne hizmet sağlayan 50’den fazla sektörü de etkileyecek. Önlemler arttırılmalı ve hızlandırılmalı” ifadelerini kullandı.
#Thomas CookKahramanmaraşlı Hacı Hüseyin Cevher, İtalyan sanayicilerin şikayeti üzerine Frankfurt'ta polis zoruyla fuardan atıldı ama pes etmedi. İşine dört elle sarılıp, tasarıma ve markalaşmaya yöneldi. Cevher'in şirketi yılda 6 milyon doları ihracattan olmak üzere 7.5 milyon dolar ciro yapıyor.