Pepsico Kıdemli Pazarlama Direktörü Seren Çankırı, FIFA’nın en büyük organizasyonlarına verdikleri desteği anlattı. 2026 Dünya Kupası ve 2027 Kadınlar Dünya Kupası’nın resmi sponsorları arasında yer alan Ruffles’ın marka stratejisini anlatan Çankırı, “FIFA’nın düzenlediği Dünya Kupaları, sadece spor etkinlikleri olmanın ötesinde, küresel bir etkinlik. Aynı zamanda ülkemizi bir kez daha tek yürek yapacak önemli bir fırsat. Milli takımımızın kaliteli kadrosuyla başarıya ulaşacağına inancımız tam” dedi.
#2026 Dünya KupasıFilenin Sultanları’nın İtalya’yı yenip finale kaldığı Brüksel’deki maçı tribünden izledik, coşkuya tanık olduk. 15 bin kişilik statta iğne atsanız yere düşmüyordu. Seyircilerin 3’te 2’sini oluşturan Türk taraftar inanılmazdı, maç boyunca oturmadı, salonu tezahüratlarla çınlattı. Kızlar ise sahada tarih yazıyordu. Maça İtalya iyi başlasa da Sultanlar büyük bir mücadeleyle durumu 2-2’ye getirdi ve son sette final biletini kapmayı başardı. Maçın sonunda Zehra Güneş mikrofonla taraftara, “Siz olmasanız olmazdı” diye seslendi...
#Avrupa ŞampiyonasıUEFA Şampiyonlar Ligi kupası, final maçı öncesi İstanbul'da sergilenecek. Kupa, Atatürk Olimpiyat Stadı'nda 29 Mayıs'ta oynanacak final öncesi Şampiyonlar Ligi sponsorları Pepsi ve Ruffles tarafından 21 Nisan'da Zorlu Center ev sahipliğinde sporseverlerin ziyaretine açılacak.
#UEFA Şampiyonlar LigiDefnespor Visa Kızlar Sahada Futbol Okulu antrenörü Gülen Akar, kadın futbolu hakkında sorulara yanıt verdi. Akar, pandemi koşullarıyla ilgili olarak "Kadın ligleri genel olarak maddiyat konusunda her zaman sıkıntılıydı. Bu zaman zarfı doğal olarak şartları daha da geriye çekti." dedi.
#Gülen AkarNormalde bugünlerde gözümüz olimpiyat oyunlarında olacaktı. Lakin pandemi, hayatımızdaki birçok şey gibi sporun bu en muhteşem buluşmasının da ertelenmesine yol açtı. Bu vesileyle unutulmaz ‘spor filmleri’ni hatırlatalım dedik. Mücadele hırsı, kıskançlık, rekabet, dibe vurma, ayağa kalkma, umut, zafer, yıkım, dayanışma; hepsi burada...
#YazarKimbely-Clark bünyesinde, hijyenik ped pazarının önemli bir oyuncusu olan Kotex, 100. yılında “İsterse Yapar” hareketiyle kadınların toplumdaki yerinin önde gelen savunucularından biri olmayı sürdürüyor. Kurulduğu günden bugüne dek kadınların karşısına çıkan tabuları yıkmak için çalışan Kotex, asırlık mirasıyla pandeminin kadınlar üzerindeki orantısız etkisinin yaralarını sarmaya çabalıyor.
#KotexDaha önce Kızlar Sahada projesi için bir araya gelen Kalben ve Kotex, bu kez de sağlık çalışanları için anlamlı bir buluşmaya imza attı. Her koşulda yanımızda olan, hepimiz için gece gündüz demeden emek veren sağlık çalışanlarına teşekkür eden Kalben ve Kotex, onlara müzikle #iyikivarsınız diyor.
#KalbenTürkiye Milli Olimpiyat Komitesi (TMOK) tarafından Fair Play düşünce ve davranışını ülke genelinde yayma ve benimsetme amaçlı faaliyetleri onurlandırmak için 36 yıldır düzenlenen “2018 Türkiye Fair Play Ödülleri”nin, Tanıtım Dalı’ndaki Büyük Ödülü’nün sahibi Kızlar Sahada oldu…
#Kızlar SahadaGençlerin her yıl büyük bir heyecanla beklediği MZV Gençlik Zirvesi’nin üçüncüsü, ilham veren konuşmacılar ve nefes kesen performanslar ile, Van’dan Tekirdağ’a, Balıkesir’den Manisa’ya Türkiye’nin dört bir yanından gelen 2.500’ü aşkın lise ve üniversite öğrencisini Zorlu PSM’de bir araya getirdi.
#ÜniversiteSosyal yaşamın en önemli sorunlarından biri olan kadına şiddete karşı her geçen gün yeni bir kampanya başlatılıyor. Bunlardan birine de Açı Lisesi'nin öğrencisi olan gençler imza attı. Yaşları 15 ile 17 arasında değişen 20 genç, bu konuda bir fark yaratmak için yola çıktı.
#Kadına Şiddete HayırPepsi’nin desteklediği AÇEV’in “İlk İş Babalık” projesine Emre Kınay da destek verdi. Sosyal sorumluluk projesi kapsamında PepsiCo’nun “Baba Kız Takımı” ile AÇEV’in “Kızlar Sahada Takımı” arasında gerçekleşen futbol maçında hakemlik yapan Emre Kınay, “Çocukların kapasitelerinin en üst düzeyde açığa çıkabilmesi ve yeni nesillerin geleceğe güvenle bakabilmesi için babalara büyük sorumluluklar düşüyor” dedi.
#AÇEVO, Türkiye’nin önde gelen aktörlerinden... Bu sezon; bir dizisi, üç filmi, üç de tiyatro oyunu var. Bir yandan da kurucu ekibinde yer aldığı kültür merkezleriyle; Moda Sahnesi, DasDas ve Sanat Mahal’le ilgileniyor. Bu yoğunluk onu neredeyse 25 yıldır katkı sağladığı yardımlaşma faaliyetlerinden koparmadı. Kurulmasına öncülük ettiği İhtiyaç Haritası iki yılda 10 milyon liralık destek topladı. Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı bu ay Mert Fırat’ı İyi Niyet Elçisi seçti. Dünyadaki 15 elçiden biri olan Fırat’la yardım etmenin felsefesini ve psikolojisini konuştuk.
#Mert Fırat