Zekanın, bilginin, tecrübe ve azmin bir arada olduğu, içinde bulundukları yola ‘inanmış’ları, tabiri caizse ‘inatçı’ insanları hep sevmişimdir. Toplum tarafından da sevilip sayılan kişilerin çoğunlukla bu özelliklere sahip olduklarını görebiliyoruz. Babaları Nejat Uygur Tiyatrosu’nu sırtlanan, üzerine katarak büyüten, çizgilerini koruyabilen ve adanmışlıkla milyonların kalplerini kazanan duruşlarıyla, kaliteleri ve ilkeleri ile herkesin sevdiği Behzat Uygur ve Süheyl Uygur kardeşlerle bir aradaydım.
#Sponsorlu İçerikZekanın, bilginin, tecrübe ve azmin bir arada olduğu, içinde bulundukları yola ‘inanmış’ları, tabiri caizse ‘inatçı’ insanları hep sevmişimdir. Toplum tarafından da sevilip sayılan kişilerin çoğunlukla bu özelliklere sahip olduklarını görebiliyoruz. Babaları Nejat Uygur Tiyatrosu’nu sırtlanan, üzerine katarak büyüten, çizgilerini koruyabilen ve adanmışlıkla milyonların kalplerini kazanan duruşlarıyla, kaliteleri ve ilkeleri ile herkesin sevdiği Behzat Uygur ve Süheyl Uygur kardeşlerle bir aradaydım.
#1Ankara’ya kent kimliğini kazandıran yapılar arasında bazıları var ki, gerek mimari yapısı gerekse arz ettiği önemle diğerlerinden ayrılıyor. Bunlardan biri olan Cebeci’deki Ankara Devlet Konservatuvarı (şu anda Mamak Kültür Merkezi), müzik ve sahne sanatları alanında yetiştirdiği sayısız sanatçı ile sadece Ankara ve Türkiye’de değil, dünya çapında da büyük bir saygınlık kazanıyor. Öyle ki, kabul edilmesi neredeyse imkânsız olan Paris Konservatuvarı, 1960’lı yıllarda yapılan protokolle dünyada sadece Ankara Devlet Konservatuvarı’ndan gelenlere kapılarını doğrudan açıyor.
#Ankara Devlet KonservatuvarıUlaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu 1915 Çanakkale Köprüsü’nde, CNN Türk’ten Hakan Çelik'in sorularını yanıtladı. Bakan Karaismailoğlu "Geçiş ücreti Cumartesi günü açıklanacak. Burada da makul bir bedel olacak. Daha uygun olsun daha çok araç geçsin amacımız" dedi.
#Adil KaraismailoğluÇanakkale Boğazı’nda Avrupa ile Asya kıtalarını birbirine bağlayan 1915 Çanakkale Köprüsü bitmek üzere. Hürriyet muhabiri Aydemir Kadıoğlu, Bakan Karaismailoğlu ile birlikte Asya’dan Avrupa’ya geçerek köprünün kedi yolu üzerinde 1.5 saat yürüdü. İşte ilk yürüyüşün hikâyesi...
#1915 Çanakkale KöprüsüUlaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, 1915 Çanakkale Köprüsü'nün Lapseki ilçesi Şekerkaya mevkisindeki şantiye alanında yaptığı basın açıklamasının ardından beraberinde AK Parti Genel Başkan Vekili Numan Kurtulmuş, AK Parti Grup Başkan Vekili Bülent Turan, AK Parti Çanakkale Milletvekili Jülide İskenderoğlu ve protokol üyeleriyle Asya'dan Avrupa kıtasına geçmek için yürüyüşe başladı. Bakan Karaismailoğlu, 1915 Çanakkale Köprüsü'nün kedi yolu üzerinde 4 bin 608 metre yürüyerek, Lapseki'den Gelibolu yakasına geçecek.
#1915 Çanakkale Köprüsü1915 Çanakkale Köprüsü inşaatında araçların geçeceği yolun yapımına başlanıyor. Projenin en önemli aşamalarından biri olan yol için, 87 tabliye bloğunun montajı, haziran ayının ortalarından itibaren 106 metrelik "Asian Hercules-III" isimli yüzer vinçle gerçekleştirilecek.
#Çanakkale KöprüsüÇANAKKALE Boğazı’nda 2 kıtayı birleştirecek olan 1915 Çanakkale Köprüsü’nde devam eden çalışmaları inceleyen Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Başkanı Mustafa Şentop, 318 metre yükseklikteki kuleye çıkarak, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu’ndan bilgi aldı.
#Haber1915 Çanakkale Köprüsü’nde ana kabloların montajı devam ederken, Gelibolu Sütlüce’deki şantiye alanına gelen tabliye bloklarının sayısı 23’e ulaştı. Gölcük’ten özel bir gemiyle getirilen 45 metre genişliğinde, 48 metre uzunluğunda ve 700 ton ağırlığındaki tabliye blokları, montajının ardından köprü yolunu oluşturacak.
#1915 Çanakkale Köprüsü1915 Çanakkale Köprüsü'nün otoyol, köprü ve üst geçit, alt geçitlere ilişkin çalışmalar devam ediyor. Her iki yakada 333'er metre yüksekliğindeki kulelerin üst kısmı da Seyit Onbaşı'nın Çanakkale Savaşı'nda namluya sürdüğü top mermisini temsil edecek şekilde yapılacak.
#1915 Çanakkale KöprüsüUlaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu ve Limak Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ebru Özdemir dün yapımı devam eden ‘1915 Çanakkale Köprüsü’ndeydi. Biz de bir grup gazeteciyle birlikte en yüksek yeri 318 metreye ulaşan köprüden geçiş yaptık. Kedi yolu üzerinden yaptığımız yolculuk 2 saat 20 dakika sürdü.
#GazetehaberleriUlaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu "1915 Çanakkale Köprüsü, feribotla 30 dakikada geçilen ancak bekleme süresiyle çoğu zaman saatler süren Çanakkale Boğazı'ndan geçiş süresini 6 dakikaya kadar indirecek. Proje tamamlandığında yıllık zaman tasarruf tutarı 465 milyon liraya, akaryakıt tasarruf tutarı ise 102 milyon liraya ulaşacak. Kısaca her yıl toplam 567 milyon lira tasarruf sağlayacağız." dedi.
#Adil Karaismailoğlu1915 Çanakkale Köprüsü'nde ana halatlarının çekilmesi sırasında çalışma platformu olarak kullanılacak ‘kedi yolu'nun yapımı devam ederken, köprü tabliyesinin dördüncü bloğu da Gelibolu Sütlüce'deki şantiye alanına ulaştı. Gölcük'ten özel bir gemiyle getirilen tabliye bloklarının genişliğinin 45, uzunluğunun 48 metre ve ağırlığının ise 700 ton olduğu belirtildi.
#1915 Çanakkale KöprüsüTamamlandığında "dünyanın en büyük orta açıklıklı asma köprüsü" unvanını alacak, renkleri, figürleri ve diğer özellikleriyle özgün mimariye sahip 1915 Çanakkale Köprüsü'nün ilk tabliyesi üretici Çimtaş firmasına ait "GMK-1" isimli özel gemiyle bölgeye getirildi.
#Simgelerin KöprüsüUlaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu "Koronavirüs ile maske savaşları başlarken bizim yatırımlarımız durmadı. Pandemi sürecinde aldığımız önlemlerle şantiyelerimiz hiç durmadı. Yatırımlarımız hız kesmeden devam edecek, daha büyük yatırımlar gelecek. Pandemi döneminde 5,7 milyar dolar yatırım yaptık." dedi.
#Adil Karaismailoğlu