Dünyada kadın futbolu günden güne gelişiyor. Özellikle Avrupa'da hem sporcu ve seyircinin ilgisi hem de sponsorların sayısı oldukça fazla. Ülkemizde ise bazı adımlar atılsa da hâlâ pek çok eksik bulunuyor. Peki kadın futbolunda hangi seviyedeyiz? Eksiklerimiz neler? Nasıl çözümler getirilmeli? Lige daha fazla seyirci çekebilmek için neler yapılmalı? Teknik direktörler ve spor yazarlarıyla mercek altına aldık.
#Kadın FutboluBugüne kadar futbol ve basketbol başta olmak üzere; farklı spor branşlarına destek veren Ülker, Türkiye Futbol Federasyonu’yla imzaladığı anlaşmayla, 5 yıl süreyle Erkek Milli Takımların resmi, Kadın Milli Takımlar ve eMilli Takımlarının da ana sponsorluğunu üstlendi.
#ÜlkerMilli Takımlar Lezzet Sponsoru McDonald's Türkiye, A Milli Kadın Futbol Takımı'nın maçlarını ekrana taşıyor. Kadın millilerin bu yıl sonuna kadar oynayacağı maçlar, sportstv‘den canlı yayınlanacak. A Milli Kadın Futbol Takımı, UEFA Avrupa Futbol Şampiyonası A Grubu eleme maçında, 23 Ekim Cuma günü Antalya’da Kosova’yı konuk edecek. Millilerimizin sahadaki heyecanına herkesi ortak edecek olmanın mutluluğunu yaşadıklarını belirten McDonald's Türkiye Genel Müdürü Oğuz Uçanlar, ''Biz bu alanda bir ilki gerçekleştiriyoruz. Kadın millilerimizin sesini daha güçlü duyuracağız'' dedi.
#Milli Takım