MasterChef haftanın son eleme adayı yayınlanan son bölümün ardından netleşti. MasterChef 7. eleme adayı kim oldu? 26 Ekim Cumartesi akşamı yanıt buldu. Heyecanına hız kesmeden devam eden MasterChef Türkiye'nin dün akşamki son bölümünde, kırmızı ve mavi takım yarışmacıları, haftanın son dokunulmazlık oyununda, konuk şef Ömer Aksu'nun tarifi 'Katmer tatlısı' hazırlamak için karşı karşıya geldi. Danilo, Somer, Mehmet ve konuk şef Ömer Aksu'nun istediği yemeği en iyi tabağı yapan isimler; Eda, Beyza, Kaan, Akın olurken, gecenin finaline Onur ve Hakan kaldı. Öte yandan dokunulmazlık oyununda fırındaki kağıdın alev alması nedeniyle Şirin'in yemeği yandığı için değerlendirmeye alınmadı. Şeflerin kararı ile daha başarısız tabağı yapan isim MasterChef 7. eleme adayı seçildi. Peki, dün akşam (26 Ekim) MasterChef kim potaya gitti, eleme adayı kim oldu, kim kazandı? İşte, MasterChef son eleme adayı ve dün gece yaşananlar.
#Masterchef Eleme AdayıMasterChef kim elendi, dün kim gitti soruları dün akşam gerçekleşen eleme gecesi ile yanıt buldu. Son ikiye kalan Kaan ve Bera arasında heyecanlı dakikalar yaşandı. Rekabet dolu anları ekranlara getiren MasterChef Türkiye'nin 29 Eylül 2024 tarihli son bölümünde, bu hafta eleme potasına giren Nigar, Erim, Semih, Bera, Kaan, Akın ve Hakan ilk turda, Erzincan tulum peyniri ana ürünü ile yaratıcı yemek yapmak için mücadele verdi. Bu haftanın eleme adayı olan Nigar, gecenin birincisi olarak eleme potasından çıkarken, eleme finaline Kaan ve Bera kaldı. Şeflerin kararı ile sezona ile veda eden isim duygusal anlar yaşadı. MasterChef şampiyonluk hayallerine veda eden yarışmacının gözyaşları içerisinde, "Karışık bir hayat yaşadım ki ana kadroya girmeden son bir hafta önce. Belki de hala adapte olamamıştım onun da cezası bugün kesildi." demesi dikkat çekti. Peki, MasterChef son bölümde kim veda etti, Bera mı, Kaan mı elendi? İşte, 29 Eylül dün gece MasterChef Türkiye'den elenen yarışmacı ve son bölümde yaşananlar...
#Masterchef Kim ElendiMağaza, restoran ve banka gibi pek çok alanda kullanılan dijital yayın ve bilgilendirme ekranlarının maliyetleri yüzde 60’a kadar düşürdüğü belirtilirken pazarın (digital signage) tüm dünyada 20 milyar doları aşan bir hacme ulaştığı kaydedildi. Bu alanda yerli yazılım geliştiren Sistem 9’un Yönetim Kurulu Başkanı S. Kaan Akın, “Dijital ekranların çoğu enerjiyi koruyup, ekranın ömrünü uzatarak orta ve uzun vadede yüzde 30’a varan enerji tasarrufu sağlıyor” dedi.
#Dijital YayınMağaza, restoran, banka, üretim tesisi, sinema veya çalıştığınız kurumda, kısacası hayatın içinde her yerde karşımıza çıkan dijital yayın ve bilgilendirme ekranları, kurumsal iletişimi güçlendirip satışları artırmakla kalmıyor aynı zamanda alışılagelmiş maliyetleri firmalar için ortadan kaldırıp hem marka hakkında hem de günlük hayata dair haber ve bilgiler veriyor.
#Bilgi Ve İletişim TeknolojileriMediaMarkt Türkiye’nin 4’üncüsünü gerçekleştireceği MediaMarkt Startup Challenge’a 300’e yakın başvuru yapıldı. Bu yıl Lenovo Türkiye iş birliği ile gerçekleştirilecek yarışmanın finaline ise sadece 1 hafta kaldı. Yarışmada birinci olan proje, Münih’te gerçekleşecek Plug and Play Retailtech Center Hızlandırma Programı’na katılmanın yanı sıra; girişimciler için kurumsal ortaklıklar sunan hızlandırma programına katılma hakkı, Silikon Vadisi’nin en aktif yatırımcıları arasında olan Plug and Play’in girişimci ağına dahil olma fırsatı yakalayacak. Ayrıca Lenovo Türkiye tarafından sürpriz hediyeler de verilecek. Kazanan proje, 22 Ekim tarihinde gerçekleştirilecek online etkinlik ile açıklanacak.
#Sponsorlu İçerikİstanbul Büyükşehir Belediyesi iştiraki Spor İstanbul, 24 Ekim Cumartesi günü Tarihi Yarımada Bisiklet Turu ve 25 Ekim Pazar(bugün) günü gerçekleştirilen ‘İstanbul’u Koşuyorum’ Caddebostan Etabı Gazi Koşusu ile tüm İstanbulluları hafta sonunda spora doyurdu. Yüzlerce sporcunun katıldığı etkinliklerde keyifli anlar yaşandı.
#İstanbulTürkiye’nin dijital ödeme ekosisteminde inovasyonu desteklemek ve hızlandırmak amacıyla Visa ve Hackquarters ortaklığında hayata geçen Visa İnovasyon Programı ilk dönemini tamamladı. İlk döneme dahil olan fintech’ler Glocalzone, Masraff, Kobaküs, Global Miles ve Manim ortaya çıkardıkları çözümleri girişimci ekosistemi temsilcilerinin katılımı ile düzenlenen dijital etkinlikte sundu. Etkinlikte açıklanan programın 2. dönemine seçilen fintech’ler; Adisyo, ARF, Cameralyze ve Price&Me yeni dönemde dijital ekonomi, altyapı ve kart kabulü ve sınır ötesi harcamalar alanında yeni nesil çözümler üzerinde çalışacak.
#Fintech‘Milli Teknoloji Hamlesi’ sloganıyla düzenlenen Havacılık, Uzay ve Teknoloji Festivali TEKNOFEST, tüm hızıyla üçüncü gününde devam etti. Türkiye Teknoloji Takımı (T3) Vakfı ve Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından düzenlenen festival 7’den 77’ye ziyaretçilerin yoğun ilgisi var. İlk 2 günde 250 binden fazla ziyaretçinin katıldığı TEKNOFEST’in üçüncü gününe damga vuran konu ise girişimcilik zirvesi ‘Take Off’ oldu.
#GazetehaberleriVisa, Türkiye dijital ödeme ekosisteminde inovasyonu desteklemek ve hızlandırmak amacıyla Visa İnovasyon Programı’nı başlatıyor. Hackquarters ortaklığı ile hayata geçen ve 6 ay sürecek programa dahil olacak fintech’ler tasarım odaklı düşünme programlarıyla ürün ve hizmetlerine değer katacak, girişim ve iş modellerini geliştirmek üzere eğitimler alacak ve Visa’nın global iş ağından yararlanacak. Fintech’ler, program kapsamında dijital ödemeler, sınır ötesi harcamalar, altyapı ve kart kabulü alanlarında yeni nesil çözümler üzerinde çalışacaklar.
#FintechYabancı yazılımlar Türkiye’deki şirketlere ambargo uygulamak isterken, Sistem 9’un Türk mühendisleri tarafından geliştirilen “S9Vision DS” yazılımının kullanımı 2018 yılının başında 18 ülkeye yayıldı. Türkiye’nin güçlü bir yazılım gücüne sahip olduğunu vurgulayan Sistem 9 Yönetim Kurulu Başkanı S. Kaan Akın, “Hükümetimiz yerli yazılımlara destek verip, kullanımı teşvik etmeli” diyor.
#YazılımYAKIN zamanda İngiltere’nin en işlek caddelerinden Oxford’daki mağazası Başbakan Binali Yıldırım tarafından açılan Simit Sarayı, yurtdışı şubelerindeki menü board’larını teknoloji şirketi Sistem 9’dan alarak, Türk mühendislerinin dijital yazılımlarını dünyaya yayıyor.
#GazetehaberleriDünyada ‘DigitalSignage’ olarak bilinen, Türkiye’de “Dijital Yayın ve Bilgilendirme Ekranları” olarak tanıtılan hizmetin öncü şirketi Sistem 9 yönetimi, Açıkhava reklam mecrası için yeni oluşturduğu “LOOK! screens” markasının yatırımlarından en büyüğünü Beyoğlu’nda gerçekleştirdi. Devreye yeni giren Megalight ve Dijital Raketler ile günlük erişim 3.5 milyon kişiye ulaştı.
#Pano