İklim değişikliğiyle mücadele alanında sürdürdüğü çalışmalar ve tüm operasyonel faaliyetleriyle önemli çevre girişimlerinden biri olan Karbon Saydamlık Projesi’nin (CDP) İklim Değişikliği Programı’nda Türk Şirketleri notunu yükseltmeye devam ediyor.
#Migrosİklim kriziyle mücadelede sürdürülebilir finansmanın önemi artarken; Türkiye’nin karbon dönüşümünü ve düşük karbon ekonomisine geçiş sürecini destekleyen bankalar, Avrupa Yeşil Mutabakatı’nın gereksinimlerini karşılayacak şekilde çalışmalarını sürdürüyor. McKinsey & Company Türkiye’nin hazırladığı rapora göre, dünyanın ihtiyaçlarının değiştiği ve kurumların aksiyonlarını devlet politikalarıyla belirlemeleri gerektiği belirtiliyor.
#İklim KriziFinansal kapsayıcılığın önemine dikkat çeken bankacılar, temassız müşteri olma süreciyle birlikte sadece sektörün değil Türkiye’nin ekonomik gelişimi için de daha tabana yaygın finansal erişimin olduğu, iyi bir döneme girildiğine dikkat çekiyor. Temassız müşteri olma teknolojilerini aktaran Garanti BBVA Genel Müdür Yardımcısı Işıl Akdemir Evlioğlu ve Garanti BBVA Ödeme Sistemleri Genel Müdürü Çağrı Süzer yeni dönemin müşteri, banka ve ülke için önemini anlattılar. (Sponsorlu İçerik)
#Sefer LeventFinansal kapsayıcılığın önemine dikkat çeken bankacılar, temassız müşteri olma süreciyle birlikte sadece sektörün değil Türkiye’nin ekonomik gelişimi için de daha tabana yaygın finansal erişimin olduğu, iyi bir döneme girildiğine dikkat çekiyor. Temassız müşteri olma teknolojilerini aktaran Garanti BBVA Genel Müdür Yardımcısı Işıl Akdemir Evlioğlu ve Garanti BBVA Ödeme Sistemleri Genel Müdürü Çağrı Süzer yeni dönemin müşteri, banka ve ülke için önemini anlattılar. (Sponsorlu İçerik)
#BankacılıkFinansal kapsayıcılığın önemine dikkat çeken bankacılar, temassız müşteri olma süreciyle birlikte sadece sektörün değil Türkiye’nin ekonomik gelişimi için de daha tabana yaygın finansal erişimin olduğu, iyi bir döneme girildiğine dikkat çekiyor. Temassız müşteri olma teknolojilerini aktaran Garanti BBVA Genel Müdür Yardımcısı Işıl Akdemir Evlioğlu ve Garanti BBVA Ödeme Sistemleri Genel Müdürü Çağrı Süzer yeni dönemin müşteri, banka ve ülke için önemini anlattılar.
#GazetehaberleriTürkiye’de bankacılık sektöründe yapılan mevzuat değişikliğiyle yeni bir döneme giriliyor ve tamamen dijital kanallar üzerinden uzaktan müşteri olma süreci yakın zamanda başlıyor. Ülkemizde dijital bankacılığın öncüsü Garanti BBVA da müşteri olma sürecini uçtan uca dijitalleştirerek müşterileri için bankacılığı kolay, hızlı ve güvenilir kılıyor. Çok yakında yürürlüğe girmesi beklenen yeni yasal düzenlemeyle birlikte, kolay bankacılık hizmeti almak isteyenler Garanti BBVA Mobil uygulamasını indirdikten sonra “Müşterimiz Olun” adımlarını tamamlayarak kolayca banka hesabı açabilecekler.
#Garanti BBVAGaranti BBVA ve kurucusu olduğu Öğretmen Akademisi Vakfı (ÖRAV) pandemi döneminde yeni bir proje başlattı. Mesafe Tanımayan Öğretmen projesiyle öğretmenlere uzaktan eğitim tasarımı eğitimleri veriliyor. 13 bin öğretmen eğitim alıyor.2020 yılına damga vuran pandemi birçok alanda büyük değişimlerin yaşanmasına neden oldu. Bunlardan biri de eğitim. İlkokuldan üniversite eğitimine çevrimiçi dersler eğitimde birçok zorluğu ve yeniliği beraberinde getirdi. 2008 yılında öğretmenlerin gelişimine katkıda bulunmak için Garanti BBVA tarafından kurulan Öğretmen Akademisi Vakfı (ÖRAV) da bu süreçte “Mesafe Tanımayan Öğretmenler” projesini başlatarak, öncelikle bu değişen yeni sistem için öğretmenlerin yetkinliklerini geliştirmeyi amaçladı. Bu proje için Garanti BBVA Genel Müdür Yardımcısı Işıl Akdemir Evlioğlu ve ÖRAV Genel Müdürü Füsun Çürüksu ile çevrimiçi bir sohbette buluştuk. (Sponsorlu içerik)
#HtvprojeGARANTİ Bankası Genel Müdürü Fuat Erbil, Ziraat Bankası başta olmak üzere kamu bankalarının kredi kartı borçlarına ilişkin yaptıkları kampanyaların ekonomide dengelenme süreci için atılan bir adım olduğunu dile getirerek, “Ödeme zorluğu çektiği düşünülen kesim için bir fırsat, avantaj. O anlamda doğru bir amaç var. Ancak bunu bir kartta rekabet olarak görmüyoruz. Bu bir refinansman önerisi” diye konuştu. Erbil, bankacılık sisteminde kredi kartı ödemesini geciktiren müşteri bakiyesinin ise 6 milyar lira olduğunu söyledi.
#GazetehaberleriTürkiye’nin en etkin 50 CMO’su açıklandı. Fortune Türkiye ve DataExpert işbirliği ile yapılan araştırma sonuçlarına göre, Türkiye’nin en büyük şirketlerinin pazarlama koltuğunda kadınlar çoğunluğu ele geçirmiş durumda. Araştırmaya göre CMO’ların yüzde 51’i kadın. Araştırmaya göre CMO’lar, bu şirketlerdeki total bütçenin ortalama yüzde 10,3 ünü yönetiyor. Geçtiğimiz yıla kıyasla gözlenen yüzde 1,2’lik artış oranı, CMO’ların şirketlerde artan değerinin göstergesi olarak kabul ediliyor. CMO’ların yaptıkları çalışmalarda dijitale ayırdıkları bütçe ise ortalama yüzde 25’i buluyor.
#Anadolu Efes