Çin'de e-ticaret sektörünün itici gücü haline gelen, her yayınları milyonlarca dolar satışla sonuçlanan internet yayıncıları, birer birer ortadan kayboluyor. Peki neden? Bunun uzun vadeli etkileri ne olacak? Uzmanlar ne diyor?
Merkezinde Nesnelerin İnterneti (IoT) platformu ile birbirine bağlı akıllı telefonlar ve akıllı donanımlar bulunan bir İnternet şirketi olan Xiaomi Corporation, 2020 yılına ilişkin ilk çeyrek sonuçlarını açıkladı.
Espor kavramının günden güne popülaritesinin artması mobil oyunlarının büyük bir sıçrama yapmasını da beraberinde getirdi.
Uzmanlar, Google’ın, Çin’deki arama motorunu kapatsa bile diğer operasyonlarını sürdürebileceğini ve ülkede arama sonuçlarıyla birlikte yayınladığı reklamlardan para kazanmaya devam edeceğini belirtiyor.