Spor kulüplerine yapılan sponsorluk harcaması her geçen yıl artıyor. 2018’de 66 milyar dolarlık dünya sponsorluk pazarının 40 milyar dolarının spor kulüpleri tarafından paylaşıldığını belirten Infront Türkiye Genel Müdürü Ender Uslu, Türkiye’deki spor kulüplerinin sponsorları elinde tutma konusunda başarısız olduğunu söyledi. Uslu Türkiye’de yüzde 82 ile en büyük ortak ilgi alanı spor. Kulüpler profesyonel davransa çok daha büyük kontratlara imza atacaklar” dedi.
#SponsorlukTürkiye Basketbol Federasyonu ile yaptıkları 4+4 yıllık iş birliği sonrası çok sayıda sponsoru Türk sporu, Türk sporunu da çok sayıda sponsorla tanıştıran Infront Türkiye Genel Müdürü Ender Uslu, Spor Arena’ya açıklamalarda bulundu.
#Türkiye Milli Takımı17-24 Haziran’da 64’üncüsü gerçekleşecek ‘Uluslararası Cannes Lions Yaratıcılık Festivali’nin eğlence ayağının Türkiye toplantısı geçtiğimiz hafta gerçekleştirildi. Cannes Lions Türkiye Temsilcisi Vicky Habif, “Biz dünyanın gerisinde değiliz. Tam aksine, pazarlama, medya ve eğlence sektörümüz yetenekli insanlarla dolu. Kendimize güvenmemiz, dünyayı izlemekten ve yarışmaktan vazgeçmemiz gerekiyor” dedi.
#Uluslararası Cannes Lions Yaratıcılık Festivali