İab Türkiye haberleri sayfasında İab Türkiye hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 252 İab Türkiye haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
Dünyada 45 ülkede dijital reklamcılığın gelişmesi için faaliyet yürüten IAB (Interactive Advertising Bureau)’nin Avrupa merkezi olan IAB Europe’un bu yılki yönetimine IAB Türkiye tekrar seçildi. 22 Mayıs tarihinde Amsterdam’da yapılan IAB Genel Kurul Toplantısı’nda IAB Türkiye Başkanı Dr. Mahmut Kurşun IAB Avrupa Yönetim Kurulu’na seçilirken, IAB Türkiye Başkan Yardımcısı ve Eğitim Yürütme Kurulu Başkanı Neslihan Olcay, IAB Avrupa’nın Eğitim Komitesinin başına getirildi.
#IAB TürkiyeIAB Amerika Ölçümleme, Adreslenebilirlik, Veri ve Perakende Medya’dan Sorumlu Başkan Yardımcısı Jeffrey Bustos, IAB üyeleriyle IAB Connect Retail Media etkinliğinde bir araya geldi. Etkinlik, dijital pazarlamanın 3. büyük dalgası olarak adlandırılan Perakende Medya, medya planlamadan yaratıcı stratejilere, ölçümlemeden optimizasyona, örnek vaka çalışmalarından gelecek öngörülerine kadar pek çok konu konuşuldu.
#IAB ConnectIAB Türkiye tarafından bu yıl 9. kez düzenlenen MIXX Awards Türkiye Ödülleri 21 Şubat tarihinde Four Seasons Bosphorus Otel’de düzenlenen törenle sahipleri ile buluştu. ‘Dijitallendiniz” temalı MIXX Awards Türkiye’de büyük ödülün kazananı “Ruhun Doysun” çalışması oldu. Çalışma ayrıca Marka Farkındalığı ve Konumlandırma, Markalı İçerik, Sosyal Pazarlama-WOMM kategorilerinde ödül aldı.
#ÖdülBoğaziçi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nin desteğiyle düzenlenen, 12 günlük eğitim kampına 50 öğrenci katıldı. Üniversiteliler, iki hafta boyunca ‘dijitali’ sektör profesyonellerinden dinleyerek bu alandaki kariyer imkânlarına nasıl gidileceğini keşfettiler.
#Boğaziçi ÜnivresitesiGeçen hafta Genel Kurul Toplantısı’nı gerçekleştiren Reklamverenler Derneği (RDV) Ahmet Pura’yı 5’inci kez başkan seçti. Pura, yeni döneme ilişkin hedefleri anlatırken, “Sektörde şeffaflık ve güvenin sağlanması ve iletişim toplumunda cinsiyet eşitliğinin doğru uygulanması konularında çalışmalarımızı kararlılıkla sürdüreceğiz” diye konuştu.
#Reklamverenler Derneğiİnteraktif Reklamcılık Bürosu (IAB) Türkiye, Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği, markalar ile dijitale yapılan reklam yatırımlarını korumak amacıyla ‘Dijitalde Güvenli Reklam Platformu’nu (GÜR) kurdu. Bu birlik reklamverene, yayıncıya ve ajansa yarar sağlayacak.
#Reklamcılar Derneği Ve Reklamverenler Derneği