Hakan Çevikoğlu haberleri sayfasında Hakan Çevikoğlu hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 54 Hakan Çevikoğlu haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
Yılın son indirim seferberliği e-ticarette gerçekleştirilecek. ETİD Başkanı ve PttAVM.com Genel Müdürü Hakan Çevikoğlu, “Türkiye’nin yerli e-ticaret lokomotifi olarak yılın son günlerini bize özgü bir kampanya ile kapatacağız. Önemli indirimlerle halkımıza daha uygun fiyatlarla ürün ulaştırmaya çalışacağız” dedi. İndirimlerle beraber biriken stokların da eritilmesi amaçlanıyor.
#E-TicaretElektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD) Başkan Yardımcısı ve PttAVM.com Genel Müdürü Hakan Çevikoğlu, Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenen Perakende Günleri’nde “Uzak pazarlara Türk ürünlerinin ihracatı-Çin Türkiye Premium Mağazaları” konulu sunum yaptı.
#ÇinTürkiye’nin e-ticaret hacmi bir önceki yıla göre yüzde 109 artışla 800 milyar TL’ye ulaşırken, sektör 2023’te gözünü trilyon TL’lere dikti. Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği Başkan Yardımcısı Hakan Çevikoğlu, “Türkiye’nin 1 trilyon dolarlık dış ticaret hedefi, e-ticareti de büyütecektir. Artık e-ticarette de trilyon TL’leri konuşmanın vakti geldi” diye konuştu.
#E-TicaretPTTAVM.com Genel Müdürü ve Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD) Başkan Yardımcısı Hakan Çevikoğlu, “Kurban Bayramı alışverişleri yüzde 30’a yakın artttı. Kıyma makinesi, bıçak setleri ve derin dondurucunun yanı sıra yollara çıkanlar lastik aldı” dedi.
#PTTAVMTemel gıda ürünlerinde 7 puanlık KDV indirimi, e-ticaret raflarına da yansımaya başlarken PttAVM.com Genel Müdürü Hakan Çevikoğlu, ‘Bir çizik de sen at’ kampanyası başlattıklarını belirterek gıda satan tüm tedarikçilerden KDV’ye ilaveten indirim yapmalarını istedi.
#Pttavm.ComTicaret Bakanlığı ile Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği’nin (TOBB) himayelerinde gerçekleştirilen ‘Türkiye Teknoloji Buluşmaları’ etkinliğinde ‘e-İhracat ile Küçülen Dünya’ panelinde konuşan PTTAVM Üst Yöneticisi Hakan Çevikoğlu, Türkiye’deki ürünleri 60-70 milyon insan yerine, dünya pazarında 2-3 milyar insana satışa sunulabilme fırsatı yakalandığına dikkati çekti.
#GazetehaberleriE-TİCARET sektörü, ticarete uygun olmayan ürünlerin internet üzerinden tanıtım ve satışını kontrol altına alacak olan yeni yasayı memnuniyetle karşıladı. Yeni kanunla e-ticarete olan güvenin daha da artacağını belirten PttAVM Müdürü Hakan Çevikoğlu, Ticaret Bakanlığı tarafından güvenli e-ticaret sitelerine verilen “Güven Damgası”nın da daha önem kazandığına dikkat çekti.
#PttavmE-ticaret platformlarına, kayıt dışılığı önlemek için Maliye adına vergi toplama yetkisi veriliyor. TBMM’de Genel Kurul’da görüşülmesi beklenen vergi paketiyle Trendyol, Hepsiburada gibi platformlar, kendilerine mal ve ürün sağlayan 300 bin tedarikçi firmadan vergi güvenliğini sağlamak amacıyla stopaj kesecek.
#VergiÜreticilerin artık kendi ürünlerini ihracat etmeye odaklandığını belirten PttAVM.com Genel Müdürü Hakan Çevikoğlu, “e-ihracat imkânı sağladığımız için her ölçekteki üretici ve marka sahibinden çok ciddi talep alıyoruz. Organik gıdadan zeytinyağına, kozmetikten ev temizlik ürünlerine kadar her sektörden üretici e-ihracat yapmak istiyor. Son iki yılda bu alana bir akın var” ifadelerini kullandı.
#İhracatYılın son indirim seferberliği e-ticarette gerçekleştirilecek. ETİD Başkanı ve PttAVM.com Genel Müdürü Hakan Çevikoğlu, “Türkiye’nin yerli e-ticaret lokomotifi olarak yılın son günlerini bize özgü bir kampanya ile kapatacağız. Önemli indirimlerle halkımıza daha uygun fiyatlarla ürün ulaştırmaya çalışacağız” dedi. İndirimlerle beraber biriken stokların da eritilmesi amaçlanıyor.
#E-TicaretKasım ayı kampanyaları ile e-ticarette 400 milyar liralık hareket beklediklerini söyleyen ETİD Başkanı Hakan Çevikoğlu, “Büyük indirim ve kampanyalar bir aya yayılacak. Üniversite öğrencileri vergisiz telefon ve tabletlere rağbet gösterecek. Aralık ayında ise ‘Yılın Son Pazarı, Türkiye’nin Pazarı’nı kuracağız” dedi.
#AlışverişHükümet ve Ticaret Bakanlığı e-ticarette yakın ülke ve bölgelerde Türkiye’nin pazar payını artıracak hamlelerine devam ederken, 12’nci Kalkınma Planı’nda e-ticaret sektöründe önümüzdeki dönem yapılacak yeniliklere de yer verildi. Sektör yeni hedeflerine odaklanırken Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD) de yeni yönetimini seçti.
#Ticaret BakanlığıZeytinyağ fiyatları rekor kırıyor. Hal böyleyken e-ticaret platformlarında 5 litresi 300-400 liraya satılan zeytinyağları şüphe uyandırıyor. Yağlar farklı ‘birlik’ ve ‘vakıf’ isimleri ile satılıyor. Ege’deki ticaret borsaları bu satıcıların dolandırıcı olduğunu, en ucuz zeytinyağının 160-180 lira olması gerektiğini söylüyor. Yağları satan birlik yetkilileri ise “Biz yağımıza güveniyoruz. Yağın asidiyle oynayıp maliyeti düşürüyoruz. Biz ucuz değiliz diğerleri pahalı” diyor.
#Ucuz ZeytinyağıElektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD) Başkan Yardımcısı ve PttAVM.com Genel Müdürü Hakan Çevikoğlu, Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenen Perakende Günleri’nde “Uzak pazarlara Türk ürünlerinin ihracatı-Çin Türkiye Premium Mağazaları” konulu sunum yaptı.
#ÇinTürkiye’nin e-ticaret hacmi bir önceki yıla göre yüzde 109 artışla 800 milyar TL’ye ulaşırken, sektör 2023’te gözünü trilyon TL’lere dikti. Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği Başkan Yardımcısı Hakan Çevikoğlu, “Türkiye’nin 1 trilyon dolarlık dış ticaret hedefi, e-ticareti de büyütecektir. Artık e-ticarette de trilyon TL’leri konuşmanın vakti geldi” diye konuştu.
#E-TicaretPTTAVM.com Genel Müdürü ve Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD) Başkan Yardımcısı Hakan Çevikoğlu, “Kurban Bayramı alışverişleri yüzde 30’a yakın artttı. Kıyma makinesi, bıçak setleri ve derin dondurucunun yanı sıra yollara çıkanlar lastik aldı” dedi.
#PTTAVMPttAVM yıllık yüzde 200 büyümeye ulaştı. PttAVM CEO’su Hakan Çevikoğlu, “Türkiye’nin yerli ve milli e-ticaret platformu PttAVM’nin 10’uncu yılında 35 binden fazla tedarikçiye, 15 milyondan fazla üyeye ve 30 milyondan fazla ürüne ulaştık. Günlük 50 binin üzerinde e-ticaret ve e-ihracat işlemi gerçekleştirerek Türkiye’nin en önemli e-ticaret platformlarından birisi olduk” dedi.
#YerliTemel gıda ürünlerinde 7 puanlık KDV indirimi, e-ticaret raflarına da yansımaya başlarken PttAVM.com Genel Müdürü Hakan Çevikoğlu, ‘Bir çizik de sen at’ kampanyası başlattıklarını belirterek gıda satan tüm tedarikçilerden KDV’ye ilaveten indirim yapmalarını istedi.
#Pttavm.ComElektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD) Başkan Yardımcısı ve PttAVM.com Genel Müdürü Hakan Çevikoğlu, Kurban Bayramı nedeniyle bu ay kıyma makinesi, bıçak setleri, mangal, derin dondurucu gibi ürünlerin e-Ticaret platformlarındaki satışlarında artış olduğunu bildirdi.
#GazetehaberleriDüğünler için verilen izin uzun süredir planlarını erteleyen binlerce çifti harekete geçirdi. Düğün mekânları günde 2 etkinlik için anlaşma yaparken, e-ticarette mobilya ve beyaz eşya alışverişleri yüzde 30 arttı. AVM’lerdeki çeyiz seti satışları yeniden ivmelendi. Bu yıl 750 bin düğünün yapılmasını beklediklerini söyleyen sektör temsilcileri, gelinlikçiden mobilyacıya, kuyumcudan çiçekçiye kadar her esnafın bu hareketlilikten etkilendiğini söyledi. Hem mekânlarda hem de eşyalardaki yüksek fiyat artışı ise evlenecek çiftleri düşündürüyor.
#Gazetehaberleri7 Mayıs’tan itibaren marketlerde satışı yasaklanacak ürünlerle ilgili, İçişleri Bakanlığı 81 il valiliğine ‘Market Tedbirleri’ genelgesi gönderdi. Buna göre marketlerde temel gıda ve temizlik ürünlerinin yanı sıra sadece hayvan yemi, mamaları ile kozmetik ürünleri satılabilecek.
#GazetehaberleriTicaret Bakanlığı ile Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği’nin (TOBB) himayelerinde gerçekleştirilen ‘Türkiye Teknoloji Buluşmaları’ etkinliğinde ‘e-İhracat ile Küçülen Dünya’ panelinde konuşan PTTAVM Üst Yöneticisi Hakan Çevikoğlu, Türkiye’deki ürünleri 60-70 milyon insan yerine, dünya pazarında 2-3 milyar insana satışa sunulabilme fırsatı yakalandığına dikkati çekti.
#GazetehaberleriPTTAVM Genel Müdürü Hakan Çevikoğlu, koronavirüs salgınıyla uygulanan sokağa çıkma kısıtlamasının 65 yaş üzeri vatandaşları e-ticarete yönelttiğini belirterek, “e-ticaret platformlarında daha önce yüzde 6 civarında olan 65 yaş üstü kullanıcıların sayısı yüzde 10’a yükseldi” dedi.
#GazetehaberleriSevgililer Günü alışverişlerinde bu yıl salgın etkisi e-ticarette de kendisini gösterdi. Alışveriş yapan 50 yaş üstü vatandaşların oranı geçen yıla göre yüzde 60 yükseldi. Çiçek siparişlerinde ise 50 yaş üstü yüzde 65’lik oran ile en büyük kitleyi oluşturuyor.
#GazetehaberleriBirbiri ardına yükselen fiyatlar tartışılmaya devam ederken, bazı süt ürünlerinin gramajları küçültüldü. Örneğin daha yakın zamana kadar 700 gramlık kaşar peynirleri pazarda hâkim ürünken, artık bu ürünlerin yerini 600 gramlık paketler aldı. Üreticiler de vatandaşları uyararak, “Aldığınız ürünlerin sadece fiyatına değil, gramajına da bakın” dedi.
#Gazetehaberleri2020’de pandemi etkisiyle hızla gelişen e-ticaret sektörü yılı 200 milyar liralık büyüklükle kapattı. Neredeyse her platform yüzde 50 büyüme gösterirken, istihdamdaki büyüme yüzde 40 oldu. Sektör temsilcileri aynı ivmenin 2021’de de devam edeceğini belirtiyor. Bu yıl markaların dijital kanallarına kaydolan kişi sayısı ise yüzde 34 artarak, 110 milyonu aşarken, ortalama sepet tutarı da 339 lira oldu. Yılın öne çıkan ürünü ise şüphesiz robot süpürge.
#Gazetehaberleri