Capital Dergisi’nin bağımsız araştırma şirketi GfK Türkiye ile birlikte hazırladığı geleneksel ‘Kurumsal Sosyal Sorumluluk Araştırması’nın sonucuna göre halk gözünde en başarılı kurumsal sosyal sorumluluk projesi “Baba Beni Okula Gönder” kampanyası oldu.
#Baba Beni Okula GönderSON elli yılda evlenerek birçok ülkeden Adana’ya yerleşen kadınları konu alan proje kapsamında, Altın Oran Düşünce ve Sanat Platformu Tanıtım, Belgesel ve Foto Röportaj Atölyesi mensupları, 1 yıl süren titiz bir çalışmanın ardından 9 kadının öyküsünü fotoğraflayıp kitaplaştırdı.
Türkiye’nin nüfusu hala genç. Ancak doğurganlık hızındaki azalma sonucu bizde de yakın gelecekte Avrupa, ABD, Japonya gibi yaşlıların oranı artacak. Doğurganlık hızı, diğer deyişle kadın başına çocuk sayısı bazı bölgelerde 1.3’e kadar düştü. Sadece Güneydoğu ve Doğu Anadolu’da 5.7. Türkiye’de şu anda her 100 kişiden 8’i 65 yaşın üstünde, yani yaşlı kategorisinde.