C-Section Kreatif Direktörü Güldeniz Şeşen yaptığı açıklamada; "Geleneksel reklamcılıkta neyin komik ve ilginç olduğunu daha çok reklamcı belirlerdi ya da belirlediğini zannederdi. Defalarca kez denenmiş formülleri reklamcılık hileleriyle makyajlayıp arkasına yeteri kadar medya yatırımı yaptığınızda da başarılı olduğunuz düşünülürdü. Oysa ki artık ne istediğini bilmese de en azından ne istemediğinden emin olan bir tüketici kitlesi var ve onlar “reklam” izlemek istemiyor. Lafınız ne kadar süslü, oyuncunuz ne kadar ünlü olursa olsun izleyici çoğu zaman “Bana ne?” diyor. Bizim “dijitalleşme” olarak adlandırdığımız ama ortalama tüketiciye hiçbir şey ifade etmeyen bu süreçte, en iyi işleri yine sağduyulu reklamcılar çıkarıyor. Formül ezberlemekten çok, tüketicinin hangi reklama “Bana ne?” demeyeceğini tahmin edenler başarılı oluyor. TV ünlüleri yerine Instagram ünlülerini kullanarak ya da reklam videosunun köşesine hashtag ekleyerek çağa ayak uyduramıyorsunuz yani. İnsanları ve dünyayı iyi tanıyarak uyduruyorsunuz. Geriye sadece detaylar kalıyor" dedi.
#Güldeniz ŞeşenHürriyet öncülüğünde düzenlenen Kırmızı Ödülleri, 15. yılında reklam dünyasını daha iyiye teşvik ve motive etmek amacıyla ‘değişim’ temasıyla gerçekleştiriliyor. Sektörün deneyimli isimlerinden oluşan 82 kişilik Kırmızı Ödülleri jürisi, başvuruları değerlendirme süreci öncesinde ilk kez bir araya geldi.
#GazetehaberleriHürriyet öncülüğünde düzenlenen Kırmızı Ödülleri, 15. yılında reklam dünyasını daha iyiye teşvik ve motive etmek amacıyla ‘değişim’ temasıyla gerçekleştiriliyor. Sektörün deneyimli isimlerinden oluşan 82 kişilik Kırmızı Ödülleri jürisi, başvuruları değerlendirme süreci öncesinde ilk kez bir araya geldi.
#Kırmızı Ödülleri