Google’ın verilerine göre, tüm dünyada “sürdürülebilir moda markaları” aramaları 2018 yılında bir önceki yıla kıyasla yüzde 25, iki yıl öncesine göre yüzde 61 arttı. Bu iki yıl içerisinde sürdürülebilir moda markalarının satışları ise yüzde 450 oranında artış gösterdi.
#GlamiYeni yıla sayılı günler kala kullanıcıların hediye seçimlerinde en çok neleri tercih ettiklerini ortaya koyan bir araştırma yayımlandı. Araştırma sonuçlarına göre giyim kategorisinde kazak %34’lük oranla en çok tercih edilen ürün. Kazağı sırasıyla; %17 ile genel aksesuarlar (çanta, cüzdan, saat, takı, şemsiye) ve %16’lık arama oranıyla tamamlayıcı aksesuarlar (atkı, eldiven, şapka) takip ediyor.
#İnternet2019’a sayılı günler kaldı. Yılın en keyifli zamanları. Çam ağaçları, ışıl ışıl sokaklar ve tabii ki yılbaşının vazgeçilmezi hediyeler. Hediye seçiminde işimizi kolaylaştıran en önemli detaylardan biri de o yılın moda trendleri. Moda arama motorlarından GLAMI, 2019 modasına dair ipuçları veriyor ve yeni yılda sevdiklerine ne hediye alacağına karar veremeyenler için önerilerde bulunuyor.
#Alışveriş11 ülkede faaliyet gösteren ve 30 milyonu aşkın ziyaretçi sayısıyla Avrupa’nın en popüler moda arama motorlarından biri olan GLAMI, artık Türkiye’de. Binlerce marka ve ünlü sanal mağazalar ile milyonlarca müşteriyi tek bir çatı altında buluşturan GLAMI, kişiye özel moda keşfini ve alışverişini önemli ölçüde kolaylaştırıyor. Türk tüketicilerine hızlı ve kolay alışveriş yapmanın ayrıcalığını sunuyor.
#Arama Motoru