AstraZeneca Türkiye, akciğer kanseri ve kronik solunum yolu hastalıklarının erken teşhisi ve yönetimi konusunda farkındalık yaratmak, bilimsel araştırmaları desteklemek ve yenilikçi çözümler geliştirmek amacıyla “Akciğer Sağlığı İnisiyatifi”ni hayata geçirdi. İnisiyatifin web sitesi ve sosyal medya hesapları üzerinden akciğer sağlığı hakkında en güncel bilimsel veriler ve bilgilere erişim sağlanacak. <br><br>Ayrıca inisiyatif kapsamında Türk Tıbbi Onkoloji Derneği (TTOD) iş birliği ile “Belirti Yoksa da Yok Sayma” farkındalık kampanyası başlatıldı. Kampanya ile akciğer kanseri hakkında farkındalık sağlanması ve risk faktörlerine dikkat çekilmesi hedefleniyor.
#Sponsorlu İçerikKüresel çapta başlıca ölüm nedenlerinden biri olan kanserin önlenmesi ve tedavisinde önemli ilerlemeler sağlanmış olmasına rağmen Dünya Sağlık Örgütü’nün (DSÖ) verilerine göre 2022 yılında görülen 19 milyon kanser vakasından yaklaşık 10 milyonu ölümle sonuçlandı.[1] Bu nedenle AstraZeneca olarak kanseri ölüm nedeni olmaktan çıkarmak vizyonu ile çalışıyoruz.
#Sponsorlu İçerikTanı ve tedaviyi aynı çatı altında birleştirmeyi amaçlayan dünya genelindeki 23 üretim merkezi ve 29 Ar-Ge tesisiyle çalışmalarını sürdüren Roche, onkoloji alanında çözümlerini hastaların kullanımına sunmaya devam ediyor. Roche, sağlıklı veya kanser gelişme riski yüksek olan kişilerin yanısıra tanı ve tedavi süreçleri devam eden hastaların yaşamlarını iyileştirmek için doğru ve güncel bilgilere ulaşabilmeleri adına “Yaşam için Var mısın?” diyor. 125 yıllık tarihi boyunca sağlık alanında birçok ilke imza atan Roche, tıbbın gelişiminde bir sonraki halka olarak görülen “kişiye özel sağlık hizmetleri”ne yönelik tanı ve tedavi çözümlerinin gelişimine de hız veriyor.
#RocheAkciğer Kanseri Farkındalık Ayı kapsamında güçlerini birleştiren Roche Türkiye ve Kansersiz Yaşam Derneği, “Senin Hikayen Farklı” projesi ile her akciğer kanserinin benzersiz olduğuna dikkat çekiyor.
#Sponsorlu İçerik