Geçtiğimiz yıl Türkiye’yi en büyük üç ana pazarından biri ilan eden Alman Opel, rekabetçi fiyatla gelecek yeni binek modelleri ve yakında Türkiye’de üretilmeye başlayacak ticarileriyle vites yükseltmeye hazırlanıyor. Geçen yıl rekor kıran Türkiye otomotiv pazarının 2024’e de çok iyi başladığının altını çizen Opel CEO’su Florian Huettl, “Şimdi bir yavaşlama işareti görüyoruz ancak bu uzun vadeli stratejimizi etkilemez. Türkiye’nin en popüler Alman markası olmak istiyoruz” dedi.
#OpelNisan ayını seçim ve bayram döneminin de etkisiyle bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 22.3 daralarak 75 bin 919 adetle kapatan otomotiv pazarında gözler tablonun daha net ortaya çıkacağı mayıs ayı satışlarına çevrildi.
#Opel TürkiyeAlman Opel’in genç CEO’su Florian Huettl’in Türkiye’ye verdiği önem, markanın Türkiye ayağını otomotivde son yılların en krizli konusu yeterli ve zamanında araç tedarikinde rahatlattı. “Arkanızda üst düzey birisinin talimat gücü olduğunda birçok şeyle uğraşmıyorsunuz” diyen Opel Türkiye Genel Müdürü Alpagut Girgin, kalan 4 ayda 24 bin adet satacaklarını ve 2023 için şimdiden 63 bin adet aracın sözünü aldıklarını belirtti.
#Otomotiv