DJ’lerin 90’lı yılların şarkılarını çaldığı, hatta o dönemin ikonik müzisyenlerinin katıldığı konserlere, partilere ilgi her geçen gün artıyor. Gençler canlı müzik mekânlarında en çok 90’larla eğleniyor. Modern meyhanelerin şarkı listeleri o dönemin istilası altında. İyi de birçok müzik insanının popun ‘altın çağı’ olarak gördüğü 90’ların büyüsü neydi? Uzmanlar ve müzisyenlerle bu sorunun yanıtını aradık.
#90'LarCaroline Koç ve Banu Yentur 2007’de Haremlique, 2009’da da Selamlique markasını kurdular. Koç, “Bu yıl Selamlique olarak ‘Kapsüllü Türk Kahvesi Makinesi’nin lansmanını yapacağız. 2020’de bir hayalim var ‘Fortune dergisinde bir fincan içinde fal var ve gelecek Türk kahvesi’ yazıyor” dedi.
#Caroline Koç