Her sektör gibi perakende de dijitalleşmenin etkisi ile ciddi bir dönüşümden geçiyor. Müşterilerin alışveriş alışkanlıklarının değişmekte olduğu ve sürekli yeni dijital kanalların devreye girdiği bu dönemde, perakendecilerin tüketicilerle etkileşim ve bağ kurma yeteneği her zamankinden daha önemli hale geliyor. Yapay zekâ, blokzinciri, metaverse gibi teknolojilerin perakendedeki uygulamaları; son araştırmalar ve öne çıkan yeni müşteri trendleri doğrultusunda yeni nesil perakendeyi tüm detaylarıyla analiz ettim.
#Ergi Şenerİngiltere’nin Londra şehrinde yeni inovasyon merkezi açan Visa, geliştirdiği tüm ödeme teknolojilerini tanıttı. Akıllı yüzük de bunlardan biri. Londra’daki kahve zincirleri ve restoranlarda test ettiğimiz akıllı yüzük ile cüzdanı çıkarmadan, 1 saniye içinde ödeme yaptık. Bu yeni ödeme yöntemine kasiyerler ve garsonlar çok şaşırdı.
#İngiltere