E-ticaret şirketi eBay, Türkiye iştiraki GittiGidiyor’u kapatacağını açıkladı. GittiGidiyor Genel Müdürü ve eBay MENA Bölge Direktörü Öget Kantarcı, açıklamanın ardından Hürriyet’e yaptığı değerlendirmede, “GittiGidiyor’un kapanması süreci bir anda var olmadı. Bu kararın ardından kimseyi yarı yolda bırakmıyoruz; her zaman dediğimiz gibi çalışanlarımıza desteğimizi devam ettireceğiz” dedi.
#Ebay2020’de pandemi etkisiyle hızla gelişen e-ticaret sektörü yılı 200 milyar liralık büyüklükle kapattı. Neredeyse her platform yüzde 50 büyüme gösterirken, istihdamdaki büyüme yüzde 40 oldu. Sektör temsilcileri aynı ivmenin 2021’de de devam edeceğini belirtiyor. Bu yıl markaların dijital kanallarına kaydolan kişi sayısı ise yüzde 34 artarak, 110 milyonu aşarken, ortalama sepet tutarı da 339 lira oldu. Yılın öne çıkan ürünü ise şüphesiz robot süpürge.
#GazetehaberleriAlışverişin rekorlarla beraber anıldığı Kara Cuma (Black Friday) indirimleri başladı. Firmalar 29 Kasım’ı beklemeden bir hafta öncesinden müşterilerin kapısını çalarken bu yıl geçen yıla göre alışverişin en az 2 kat artarak 7 milyar lirayı aşması bekleniyor. E-ticaret devleri bu süreçte müşterinin zarar görmemesi için belirlenen indirim oranlarını kilitlediklerini belirtirken perakendeciler ise AVM’lerde büyük seri sonu indirimlerinin yaşanacağını ve saat 24.00’a kadar açık olacaklarını söyledi.
#GazetehaberleriGittiGidiyor, Türkiye markalarını dünyayla buluşturacak e-ihracat hamlesine hız verdi. Derimod’un ürünlerini eBay üzerinden 192 ülkede 175 milyon aktif alıcıya ulaştıracak platformun 2019 hedefi ise, Türkiye'de üretilen en az 200 markayı e-ihracatla buluşturmak...
#Gittigidiyor,Şampiyonluk heyecanının doludizgin yaşandığı ligin ardından GittiGidiyor, Poltio üzerinden düzenlediği anketle taraftarların alışveriş alışkanlıklarına ilişkin ilginç verileri ortaya çıkardı. Toplam 8 bin 23 oy kullanılan ankete göre, Türkiye’de her 10 taraftardan 6’sı takımının lisanslı ürünlerini satın aldığını belirtti.
#Galatasaray