İstanbul’un marka festivalleri arasında yerini alan İstanbul Coffee Festival, 40.000 ziyaretçi ile yeni bir rekora imza atarak dünyanın en büyük açık hava festivali konumuna yükseldi. Türkiye’nin Lider Markası Paşabahçe’nin ana sponsorluğunda düzenlenen festival, bu yıl 124 marka, 52 workshop ve seminer, MUUD Sahne’de 28 konser, İCF Instagram Fotoğraf Yarışması sergisi, tadım etkinlikleri, Türkiye ve dünyadan usta baristaların gösterilerinin yanı sıra İstanbul’un artizan kavurmacılarından kahve dükkanlarına kadar nitelikli kahveyle ilgili tüm kesimleri ziyaretçilerle buluşturdu.
#Kahve FestivaliFestival sektörünün dünya genelinde sürekli büyüme kaydettiğini belirten dsm group’un Kurucusu ve Başkanı Alper Sesli, 5 trilyon dolarlık bir endüstrinin önemli başlıklarından birinin festival olduğunu vurguluyor. Festivallerin ciddi ölçeklerde turizm hareketliliği yarattığını da söyleyen Sesli, ancak dünyanın en büyük ilk 200 festivali arasında Türkiye’den bir festivalin bulunmadığını belirtiyor. Sesli, doğru kaynak yaratımı ve doğru planlama ile milyonlarca dolarlık ekonomi sağlayacak festivaller yaratmanın Türkiye’de de mümkün olduğunu söylüyor.
#Dsm Group’Un Kurucusu Ve Başkanı Alper SesliDsm group’un Kurucusu ve Başkanı Alper Sesli, etkinlik endüstrisinde marka deneyimi ve tüketici deneyimini bir araya getiren “deneyim ekosistemini” kurgulayarak sektörde yeni bir kulvar açtıklarını kaydediyor. Bu kurguyla gerçekleştirdikleri başarılı etkinliklerin sadece Türkiye’de değil, dünya ülkelerinde de ilgi uyandırdığını ifade eden Sesli, çeşitli ülkelerden teklifler aldıklarını belirtiyor. Sesli, 2018 yılı itibariyle festival ihracının gündemlerinde olduğunu söylüyor.
#Dsm GroupTürkiye’de kahve pazarı özellikle zincir markalarının sektöre girmesinin de etkisiyle her yıl büyüyor, kahve kültürü yaygınlaşıyor. Bu kültürden çıkan ve tüm sektörü bir araya getiren ‘İstanbul Coffee Festival’ girişimcilere fırsat yaratıyor.
#İstanbul Coffee Festival