Marka ve hizmet bilinirliğini artırmak, daha fazla ürün satmak, müşterilerle iletişime geçmek, potansiyel müşterilere ulaşmak, kriz süreçlerini yönetmek, daha fazla konuşulur olmak, büyümek ve daha fazla kazanç elde etmek… İşte günümüzde birçok markanın, kurumun, işletmenin ortak hedefleri bunlar ve hepsinin bu hedeflere ulaşmak için kullandığı ortak bir silah var: Dijital İletişim!
#Şinasi Furkan AVCILinkedin'i kuran, ardından Paypal, Facebook ve Airbnb gibi şirketlerin ilk yatırımcıları arasında yer alan, Microsoft dahil birçok devin yönetim kurulu üyeliğine devam eden Reid Hoffman'ın geçen ekimde piyasaya çıkan “Blitzscaling” (Yıldırım hızıyla ölçeklendirme/büyütme) kitabını okuyunca aklıma birkaç soru takıldı.
#YazarlarTürkiye'nin üreten ve değer yaratan ülke olma yolundaki dönüşümünü girişimcilik ile hızlandırmak vizyonu ile kurulan Türkiye Girişimcilik Vakfı (Girvak), Webtures işbirliğiyle yenilenen bloğu girisimle.com’u girişimci adaylarıyla buluşturdu.
#Girisimcilikvakfi