haberleri sayfasında hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 50 haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
Reklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Haymi Behar
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Burçak Günsev
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Tuncay Yavuz
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Geveze
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Selim Okutur
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangTürkiye’nin ilk ve tek gastronomi pazarlama ajansı Dude Table, gıda pazarlaması konusundaki çalışmalarını ileriye taşıyacak bir adım atıyor. Dude Table, FOMA Ödülleri (Food Marketing Awards) ile bu yıl ilk kez gıda pazarlaması alanında yapılan çalışmaları ödüllendirecek.
#1Hürriyet’in sosyal medya, influencer marketing platformu olan Boomads projesinin yöneticileri Hilal Meriç Bor ve Ahmet Erten’in ilk kitabı, “Dijital Çağın Mesleği: Nasıl Influencer Olunur?” raflardaki yerini aldı. Kitap, hayatımıza son yıllarda giren bu kavramın yanı sıra sosyal medyanın dinamiklerini de aktarıyor.
#İnfluencerHürriyet’in sosyal medya, influencer ve marketing platformu olan Boomads projesinin yöneticileri Hilal Meriç Bor ve Ahmet Erten’in ilk kitabı, ‘Dijital Çağın Mesleği: Nasıl Influencer Olunur?’ raflardaki yerini aldı. Kitap, hayatımıza son yıllarda giren bu kavramın yanı sıra sosyal medyanın dinamiklerini de aktarıyor.
#KitapHürriyet’in sosyal medya, influencer marketing platformu olan Boomads projesinin yöneticileri Hilal Meriç Bor ve Ahmet Erten’in ilk kitabı, “Dijital Çağın Mesleği: Nasıl Influencer Olunur?” raflardaki yerini aldı. Kitap, hayatımıza son yıllarda giren bu kavramın yanı sıra sosyal medyanın dinamiklerini de aktarıyor.
#Dijital Çağın MesleğiBoğaziçi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi tarafından, Türkiye İş Bankası platin sponsorluğunda düzenlenecek Content Marketing Summit, 12 Nisan’da Albert Long Hall’de iş dünyası profesyonelleriyle sektörün ileri gelenlerini buluşturacak.
#ÜniversiteBu yıl dördüncüsü gerçekleşecek olan Bumerang Ödülleri’nde halk oylaması geçtiğimiz gün sona erdi. 70 bine yakın sms oyu kullanılan ilk aşamanın sonunda her kategoriden 10’ar blog finale kaldı. Adaylar arasında heyecan doruğa ulaşırken sıra, yarışmanın son adımı olan jüri oylamasına geldi.
Reklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Haymi Behar
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Burçak Günsev
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Tuncay Yavuz
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Geveze
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Selim Okutur
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangTürkiye’deki blog ekosistemini geliştirmek amacı ile Hürriyet.com.tr’nin bünyesinde kurulan ve 20 bini aşkın üyesi bulunan Bumerang, geçtiğimiz yıl ilkini düzenlediği ödül töreninin ikincisini 29 Kasım 2012 tarihinde Hilton Convention Center’da gerçekleştirmeye hazırlanıyor.
Türkiye’de corona virüs (Covid-19) vakasının ilk kez ortaya çıkmasının ardından evlerinden çıkamayan milyonlarca tüketici online alışverişe yüklendi. Dünya Sağlık Örgütü tarafından yapılan pandemi ilanından sonra insanlar evden çıkmamak için büyük bir hassasiyet gösteriyor. Tüketicilerin bu izolasyon döneminde sürekli evde olmaları onların tüketim alışkanlıklarına da yansıyor ve çok sayıda kişi e-ticaret platformları ve online marketleri kullanıyor.
#Koronavirüs