Futbolseverlerin yüzde 98’i Süper Lig’i takip ediyor ve haftada en az bir maçı TV ve sosyal medyadan izliyor. ‘Türkiye Sosyal Medya Ligi’nde lider olan ve dünya çapında da zirveye oynayan Galatasaray, ‘etkileşim’de birinci. Capital Sports Media Genel Müdürü Aydil Erçoklu, “Kulüpler dijital dünyadaki bu potansiyeli gelire çevirmeli” dedi.
#GalatasarayDünyanın ilk NFT, kripto para ve blockchain pazarlama faaliyetini gerçekleştiren Capital Block, Türkiye'de de faaliyetlerine hız veriyor. Galatasaray'ın başarılı NFT lansmanını gerçekleştiren Capital Block Kurucu ve CEO’su Tim Mangnall "NFT bizlere sınırsız fırsatlar sunuyor. Özellikle önümüzdeki iki, üç yıl içerisinde her bir spor kulübünün bir NFT danışmanı ve bir NFT departmanı olacağını, ilgili çalışmalar ve ortaklıklar gerçekleştireceğini öngörüyoruz" dedi.
#Sponsorlu İçerikPandeminin etkisini en yakından hisseden spor dallarından biri de futbol oldu. Kulüpler seyircisiz maçlarda bilet ve maç günü geliri elde edemezken yüksek maaşlar ve borçlarla karşı karşıya kaldı. Yaşanan bu süreç kulüpleri yeni gelir modelleri yaratmaya iterken arayışlar beraberinde dijital dünyayı ilk sıraya yerleştirdi.
#Capital Sports MediaGalatasaray Kulübü, ticari modelindeki globalleşme çalışmaları çerçevesinde İngiliz yatırım şirketi Capital Sports Media ile iş birliği anlaşması imzaladı. Anlaşmaya göre Galatasaray 1 milyon 62 bin pound gelir elde edecek.
#Galatasaray