Türkiye'deki tüm markalar için fiyat/rekabet araştırma hizmetleri sunan BrandZone, yaklaşan karne dönemi öncesi teknoloji kampanyalarındaki son durumu açıkladı. BrandZone verilerine göre, karne hediyesine yönelik düzenlenen teknolojik kampanyalarda akıllı telefonlar zirveye oturdu.
#BrandzoneTicaret Bakanlığı’nın istatistiklerine göre 2020 e-ticaret hacmi 2019’a göre yüzde 66 artarak, 136 milyar TL’den 226.2 milyar TL’ye yükseldi. E-Ticaret kanalının geçen yıl yüzde 66 civarında büyümesi, oyuncu sayısını ve buna paralel olarak da fiyat rekabetini artırdı. 2012 yılından bu yana Türkiye’deki markalar için tüm online ve offline kanallarda fiyat/rekabet araştırma hizmetleri sunan Brandzone Kurucu Ortağı Ceylan Çığ Köz, online fiyat değişimlerinin iki yıl öncesine göre yüzde 100 oranında arttığına dikkat çekti.
#E-Ticaret