PINARONLINE Dijital Dönüşüm ve E-ticaret Direktörü Bilge Kalpaklıoğlu Eyilik, lojistik operasyonların yer aldığı tüm sektörlerin en önemli konusunun karbon salımı olduğunu belirterek, “Kurulduğumuz ilk günden beri ürün gamından başlayarak tüm süreçlerimizi sürdürülebilirlik çerçevesinde planladık. Müşterilerimize giden ambalajların doğa dostu olmasına özen gösteriyor, malzemelerin geri dönüştürülebilir ve doğada çözünen olmasına dikkat ediyoruz. Toplam araç filomuzun yüzde 25’i elektrikli. En önemli hedeflerimizden biri de 2028’e kadar tüm sevkıyatımızı elektrikli araçlarla gerçekleştirmek” dedi.
#PINARONLINEÇalışanların birbirleriyle ve kurumla olan etkileşimini artırmak için yeni bir platform kuruldu. Telefona yüklenen uygulama ile şirket içi sosyal ağ oluşturuluyor. Anketler yapılıyor, işçiler geri bildirimde bulunuyor, ilanlar açılıyor, bordrolar ve izinler takip ediliyor. Bir yıllık genç bir girişim olan Ming’in Kurucusu Merve Yorgancılar Işıtmak, “İşverenler dijitalleşme sürecinde odağına beyaz yakalıları aldı. Oysa çalışanların büyük kısmı mavi yakalı. Biz de mavi yakalılara konuşma hakkı vermek istedik” dedi.
#MingPINARONLINE, yaz mevsimi boyunca 500’den fazla ürününü Çeşme, Bodrum ve Göcek’teki tüketicilerine ulaştırıyor. Çeşme ve Bodrum’da karadan dağıtım yapan PınarOnline, Göcek’te ise hem teknesiyle yatlara hizmet veriyor, hem de karadan evlere dağıtım yaparken marinadan gel–al noktasıyla da hizmet ağını genişletiyor.
#1