Bebelac Çocuk Devam Sütleri’nin İhtiyaç Haritası iş birliği ile başlattığı “Bebelac Kardeş Payı” kampanyası ile 1-3 yaş arası çocuk sahibi olan 9 bin ihtiyaç sahibi aileye çocuk devam sütü yardımı yapılacak. Nutricia Türkiye Pazarlama Direktörü Pelin Aydoğdu, 20 ilde hayata geçirilecek proje ile mümkün olduğu kadar çok ihtiyaç sahibi bebeğin bilişsel gelişimine* katkı sunmayı hedeflediklerini söyledi.
#Bebelac“Bebelac Çocuk Devam Sütleri ve Hürriyet iş birliği ile Bebekli Aile Buluşmaları'nın dokuzuncu durağı Antalya'ydı. Bebeklerin bilişsel ve sosyal gelişiminde beslenmenin öneminin konuşulduğu söyleşide, Hürriyet Gazetesi aile-çocuk yazarı Ömür Kurt sordu, Uzman Dr. Ali Fuat Serpen yanıtladı.
#BebelacBebeklerin bilişsel ve sosyal gelişiminde beslenmenin öneminin konuşulduğu söyleşide, Hürriyet Gazetesi aile-çocuk yazarı Ömür Kurt sordu, Dr. Şirin Seçkin ve Psikolog Serap Duygulu yanıtladı. Nutricia Türkiye Pazarlama Direktörü Pelin Aydoğdu ise annelik tecrübelerini paylaştı.
#BebelacMilupa, Bebelac ve Aptamil markalarını bünyesinde barındıran Numil Gıda, Türkiye’de bebek başına 10 kilo olan mama tüketimi iki katına çıktığında Türkiye’de fabrika kuracak. Numil Genel Müdürü Gamze Çuhadaroğlu, “Türkiye’de iki yıl üst üste yüzde 40 büyüdüğümüz taktirde yatırım yapabilecek konuma geliriz” dedi.