Pepsico Kıdemli Pazarlama Direktörü Seren Çankırı, FIFA’nın en büyük organizasyonlarına verdikleri desteği anlattı. 2026 Dünya Kupası ve 2027 Kadınlar Dünya Kupası’nın resmi sponsorları arasında yer alan Ruffles’ın marka stratejisini anlatan Çankırı, “FIFA’nın düzenlediği Dünya Kupaları, sadece spor etkinlikleri olmanın ötesinde, küresel bir etkinlik. Aynı zamanda ülkemizi bir kez daha tek yürek yapacak önemli bir fırsat. Milli takımımızın kaliteli kadrosuyla başarıya ulaşacağına inancımız tam” dedi.
#2026 Dünya KupasıSerbest pazar ekonomisi kurallarının geçerli olduğu Almanya’da, milli futbol takımı üzerinden alışılmışın dışında millilik ve yerlilik vurgusu yapıldı. Ekonomi Bakanı Robert Habeck, Alman Futbol Federasyonu’nu, Alman markası Adidas’tan ABD’li üretici Nike’a geçiş yapması nedeniyle eleştirdi.
#AlmanyaKastamonu’da gündem ne futbol ne de voleybol. Kentin gündeminde kadın hentbol takımı var. Takımda sadece kentin değil Anadolu’nun birçok ilinden gelen dezavantajlı ailelerin kızları oynuyor. Onları turnuva turnuva dolaşıp keşfeden, ailelerinden 13 yaşındayken alıp eğiten, milli sporcu yapan ise kulübün kurucusu antrenör Fatih İkbal. “Fatih Hoca hayatımızı değiştirdi, bizi üniversiteli yaptı” diyen kızların hayali Avrupa’ya gitmek.
#Kastamonu