Bizim kesemizden sadaka

İNSANLARIN gözünün içine baka baka masal anlatan bu iktidardan kurtulabilmek için hep birlikte Murat Karayalçın’ı desteklemeye çağırıyorum Ankaralıları...

"Sadaka kültürü bizde vardır" diyen Başbakana hatırlaralım ki bizler bu ülkenin sahibi olan halkız ve bizim kesemizden bize sadaka vermesini istemiyoruz.

Gökçek’in 15 yılı ve AKP’nin 7 yılına bir bakın hele ekonomiği canladırıp, iş ve istihtam sağlama yerine dilenmeye çağırıyor bizleri. Bu aymazlığa ’dur’ denmeli artık ve yerel yönetimden başlanarak değişim genele yayılmalıdır.

Ankara’da yaşayan bizler köprü değil toplu ulaşım, kalitesiz kömür değil ucuz doğalgaz, sanata tüküren değil başkentte yaraşır eserler bekliyoruz...

Yani ufku geniş, proje adamı Murat Karayalçın’ı istiyor ve destekiliyoruz.

Eşber ATİLA

Bir araç sigorta tazmin işlemi nasıl yapılır

GÖRAL Otomotiv Tic. ve San A.Ş.’den Nezih Allıoğlu, ’Anlaşılmaz senet ısrarı’ (9.12.2008) başlıklı okur mektubu üzerine şu açıklamayı gönderdi.

"Bilindiği üzere kasko sigorta, araç da oluşabilecek hasarların tazmini için yapılmaktadır. Herhangi bir hasar meydana geldiğinde ve araç yetkili servislere onarım için bırakıldığında öncelikle sigorta şirketine hasar ihbarı yapılır ve ilgili eksperin atanması sağlanır. Eksper hasar tespitini yaptıktan sonra aracın tamirine başlanmasına onay verir. Araç yapılarak hazır hale gelir ve servis tüm evrakları tamamlanarak (Poliçe, Kaza Tutanağı, Hasar Faturası) sigorta şirketine hasarın incelenmesi ve ödemenin yapılması için gönderir. Servisin görevi aracın tamirini yapmak, müşteriyi evraklar konusun da doğru yönlendirmek, ilgili evrakları eksiksiz ekspere önlendirmektir. Hiçbir şekilde hasarın ödenip ödenmeyeceği konusunda yetkisi ve garantisi yoktur. Sigorta şirketleri de hasarın oluşumunu, eksper raporunu, poliçe teminat kapsamlarını inceleyerek dosyayı o

lar ve ödeme günü verir.

Sigorta şirketinin dosyayı onaylaması normal şartlar da 15-20 günü bulabilir. Bu süreç içerisinde dosyanın sigorta şirketi tarafından ödeniödenmeyeceği belli değildir. Aslında anlaşmalı servis uygulamasında araç teslim zamanı dosyanın sigorta şirketi tarafından onayladığı zamandır.

Ancak araç bittikten sonra müşterileri mağdur etmemek ve daha fazla araçsız bırakmamak için servis olası hasar ödenmeme riskine rağmen araçlarını müşterilere teminat senedi adı altında hasar miktarı kadar bir senet alarak teslim ederler.

Sigorta şirketi ödemeyi servise yaptıktan sonra ilgili senet müşteriye iade edilir. Tamamıyla müşterilerimize hizmet için yapılan bu uygulamanın, müşterilerimize duyulan bir güvensizlik belirtisi olarak algılanmamalıdır. Aksine müşterimizin daha az süre araçsız kalmasını sağlayan bir uygulamdır." www.goral.com.tr)

(Not: PEUGEOT Otomotiv Pazarlama A.Ş. Basın ve Halkla İlişkiler Müdürü (0216-579 94 50) Elçin Ucuzoğlu da "Konu ile ilgili olarak Ankara Göral Otomotiv yetkilileri, müşterimizin bu yanlış anlamasını düzeltmek adına kendisi ile irtibata geçmektedirler. Peugeot ile ilgili herhangi bir duyum konusunda bizlerle irtibata geçebileceğinizi belirtmek isterim" diyor.)

Biliyor musunuz

CHP Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adayı Murat Karayalçın’ın bugün bir basın toplantısı yaparak seçim kampanyası ile ilgili geniş açıklamalarda bulunacağını...
Yazarın Tüm Yazıları