Satış ve satış sonrası hizmetlerde mutlak müşteri memnuniyetini sağlamak adına gerçekleştirdiği birçok çalışmayla fark yaratan Volkswagen Binek Araç, 2012 yılında da önemli projelere imza atmayı hedefliyor.
Sağladığımız güven, ürün gamımız, bayi teşkilatımız ve yeni modellerimiz güç veriyor.
Volkswagen Binek Araç, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak amacıyla, her platformda müşterileriyle kesintisiz ve interaktif iletişim sağlıyor. Volkswagen, müşterileriyle kurduğu interaktif iletişime verdiği önemi, ürün ve hizmetlerini müşterilerinin görüşleri doğrultusunda geliştirerek gösteriyor.
2012 yılına öngörülü başladıklarını ve bu doğrultuda bir yıl geçirdiklerini belirten Doğuş Otomotiv Volkswagen Binek Araç Genel Müdürü Vedat Uygun, "Volkswagen Binek Araç'ın sağladığı istikrar ve başarının altında Doğuş Otomotiv ve Volkswagen markalarının verdiği güvenin yanı sıra, çok geniş bir kesimden herkese göre bir modele sahip olmamız ve bunu her geçen gün geliştiriyor olmamız yatıyor" şeklinde konuştu.
Uygun, "2010 yılı sonlarında pazara sunduğumuz Touareg ile Passat ve 2011'in hemen başında satışa sunduğumuz Jetta modelimizin etkisiyle yıla iyi bir ivmeyle başladık. Bu ivmeyi yıl boyunca pazara sunduğumuz Polo GTI ve Yeni Tiguan modellerimiz, Golf ve Polo modellerimize dahil ettiğimiz BlueMotion motor seçeneklerimizle devam ettirdik" dedi.
Volkswagen Binek Araç olarak, 2011 yılında elde edilen bu istikrarı 2012 yılında da devam ettireceklerini ifade eden Vedat Uygun, "Yine, yetkili satıcılarımızın desteğiyle 2012 yılında tüketicilerimizle buluşturacağımız yeni modellerimize ve doğru zamanda, doğru stratejiyle gerçekleştireceğimiz çalışmalara güveniyoruz" şeklinde bilgi verdi.
Yeni modeller yolda.
Vedat Uygun, Volkswagen Binek Araç'ın 2012 yılında piyasaya sunacağı yeni modellerin ilkinin Yeni Volkswagen CC olacağını belirtti. Yeni CC'nin coupé otomobil seven, aynı zamanda en az 4 kişi ve 4 kapı için sağlanan iç mekân konforuna önem verenler tarafından büyük bir beğeniyle karşılanacağını belirten Vedat Uygun, "2012 yılında pazara sunacağımız bir diğer modelimiz ise, bir Volkswagen efsanesi olan Beetle'ın tamamen yenilenen versiyonu olacak. İkisi benzinli; 1,2 TSI 105 PS, 1,4 TSI 160 PS ve biri dizel; 1,6 TDI 105 PS olmak üzere üç farklı motor seçeneğiyle 2012 yılının üçün
"Think Blue." anlayışıyla çevreye duyarlı davranışları teşvik edeceğiz.
"Volkswagen'in tüm dünyada uyguladığı çevrecilik felsefesini yansıtan Think Blue anlayışı, Volkswagen'in çevreye duyarlı davranışları teşvik ederek çevre dostu ürün ve çözümler ortaya çıkarma hedefini temsil ediyor diyen" Uygun, "Bu anlayış sadece araç kullanırken değil, hayatımızın her anında ve alanında çevreye duyarlı ve sorumlu davranıyor olmayı benimsiyor. Biz de Volkswagen Türkiye olarak 2012 yılında bu sorumluluğumuzun gereği, ürün gamımızdaki yeniliklerin yanı sıra önümüzdeki günlerde bu alanda birçok yeni projeyi hayata geçirmeyi planlıyoruz" şeklinde konuştu.
Polo BlueMotion ve Golf BlueMotion'dan sonra "Çevre Dostu Araçlar" serisinin yeni üyesinin Passat BlueMotion olacağını belirten Uygun, "Mart ayında satışa sunulacak olan, 100 km'de sadece 4,1 lt'lik yakıt tüketimi ve km'de 109 g CO2 emisyonu değerlerine sahip bu model, sınıfının en tasarruflu ve çevreci modeli olma özelliğine sahip olan" dedi. Halen satışı gerçekleştirilen modellerin düşük hacimli TSI ve TDI motor seçenekli versiyonlarının ürün yelpazesine dahil olacağını da söyleyen Vedat Uygun, "Passat modelinin, her ikisi de DSG şanzımana sahip 1,6 TDI 105 PS BlueMotion Technology ve 1,4 TSI 160 PS versiyonları ile Jetta modelinin 1,2 TSI 105 PS DSG versiyonu bunlar arasında yer alıyor." dedi.
Herkesin hayalinde, gönlünde yatan bir marka olmaya devam ediyoruz.
Volkswagen'in kendini sürekli yenileyen, geliştiren ve bu gelişmeleri müşterilerine en hızlı şekilde ulaştıran bir marka olduğuna dikkat çeken Vedat Uygun, "Otomotiv sektörünün tarihsel gelişimi içerisinde, Volkswagen markasının birçok yeniliği sektöre kazandırdığı görülüyor. Geçmiş yıllarda olduğu gibi yaptığımız araştırma sonuçlarından edindiğimiz bilgiye dayanarak, Volkswagen kullanıcısı olsun olmasın, tüketicilerin Volkswagen markasına olan güvenlerinin yanı sıra her zaman bir yeniliği sunmaya açık bir marka olduğunu ve bunun son derece beğenilen bir özellik olduğunu söyleyebiliriz. Araştırma sonuçlarından ortaya çıkan bir diğer veri ise, başka marka araç sahiplerinin bile, satın almayı arzu ettiği markaların başında geliyor olmamız.
Elbette bu sonuçlar, uzun yıllara dayanan çalışmaların ürünü. Müşterilerimizin ve Volkswagen ailesine dahil olmak isteyenlerin taleplerine, ihtiyaçlarına uygun, hızlı ve akılcı çözümler geliştiriyor olmak, bizi farklı kılan en önemli özelliklerimiz arasında. Bu yöndeki çalışmalarımıza da aralıksız devam ediyoruz" diye konuştu.
Ürün ve hizmetlerimizi müşterilerimiz ile kurduğumuz interaktif iletişim sonucunda geliştiriyoruz.
Volkswagen Binek Araç'ın pazara sunduğu modellerinin yanı sıra satış ve satış sonrasında gerçekleştirdiği çalışmalarında mutlak müşteri memnuniyetini sağlamayı ilke edindiklerini ifade eden Vedat Uygun, "Her alanda ve her zaman müşterilerimizle iletişim halinde olmaya
özen gösteriyoruz. Türkiye'de bir iPad uygulamasını hayata geçiren ilk otomobil şirketi olan ve halen Facebook takipçi sayısıyla Türkiye'deki tüm otomotiv şirketleri arasında lider, dünyada da Volkswagen ABD'nin ardından ikinci sırada olan Volkswagen Binek Araç, iletişim faaliyetlerine dijital dünyayı başarılı bir şekilde entegre etmeye devam ediyor" dedi.
Vedat Uygun şöyle devam etti: "Otomotiv Kategorisi'nde 'Altın Örümcek Web Ödülleri'nde elde ettiği birincilikle dikkat çeken web sitemiz www.vw.com.tr ile müşterilerimizle gerçek zamanlı iletişim kuruyoruz. 2011 yılında 9 milyon ziyaret hedeflediğimiz web sitemize, yıl içerisinde 10 milyon ziyaret gerçekleşti. Bu önemli bir başarıdır. Ayrıca, Mobil Web Sitesi'ni de yeniledik. 2011 yılında ayda ortalama 35 bin ziyaret alan Mobil Web Sitesi'nin 2012 yılında aylık 100 bin ziyaretçi ortalamasına ulaşmasını hedefliyoruz."
"2011 yılında devreye aldığımız 'Canlı Destek Merkezi' platformumuz da fark yaratan bir başka çalışmamız. Web sitemiz üzerinden ulaşılan bu hizmetle müşterilerimize anında mesajlaşma olanağı sunuyoruz. Canlı Destek Merkezi hizmetini Volkswagen Yetkili Satıcıları tarafında da mart ayı sonunda devreye alarak müşterilerimizle yetkili satıcılarımızın temas noktalarını artırmış olacağız.
Volkswagen Binek Araç, Türkiye'nin Facebook'ta en fazla takip edilen otomobil markası olma başarısını 873 bin 'beğenen' sayısıyla devam ettiriyor. Haftalık 38 bin ortalamayla, sosyal medyada en çok konuşulan marka olma özelliğine de sahibiz. Facebook sayfamız üzerinden yaptığımız iletişim aracılığı ile haftada ortalama 5,6 milyon kişiye ulaşıyoruz. Ayrıca, Facebook'ta birçok başarılı çalışmaya da imza attık. Volkswagen Binek Araç olarak, Fan Edition uygulamasıyla büyük beğeni toplamış, Otomotiv Distribütörleri Derneği Gladyatör Ödülleri'nde de 'Yılın Dijital Uygulaması' ödülünü kazanmıştık.
Hem web sitesi hem de Facebook üzerinden izlenebilen çok özel bir internet TV kanalı 'Volkswagen Web TV' uygulaması ayda 136 bin görüntülenme gibi önemli bir rakama ulaştı.
Bu alanda bir yeniliğimiz de dünyanın en büyük ve en çok ziyaret edilen video sitesi YouTube üzerinde hazırlanan Volkswagen Türkiye kanalı oldu.
Volkswagen müşterilerinin gündelik hayatlarını kolaylaştırmak adına birçok uygulamayı başlattı. Tiguan iPad uygulaması ve Volkswagen servis uygulaması bunlar arasında sayılabilir.
Tüm dünyada mobil cihazlarda servis uygulamasını ilk devreye alan iki pazardan biriyiz.
Servis uygulamasını Brezilya ile birlikte devreye alan iki pazardan biri olduklarını belirten Vedat Uygun, "Türkiye'deki Volkswagen kullanıcılarının ücretsiz olarak App Store'dan indirerek kullanabildikleri servis uygulaması iPhone, iPad ve Android tabanlı tüm akıllı telefonlarca destekleniyor" şeklinde bilgi verdi.
Seyir halinde ve karşılaşılabilecek çeşitli durumlarda Volkswagen kullanıcılarını azami ölçüde desteklemek üzere hazırlanan Volkswagen servis uygulaması, araçla ilgili yararlı bilgilere hızlı ve zahmetsizce ulaşma imkânı sunuyor.
Ayrıca, Türkiye'deki tüm Volkswagen yetkili satıcılarına ve servislerine adresleri ve yol tarifleriyle ulaşma kolaylığı sunan uygulamayla, kullanıcılar aynı zamanda Volkswagen'in hizmetleri hakkında daha fazla bilgi edinip güncel ürün ve tekliflere ulaşabiliyor.
Herhangi bir arıza durumunda araç ve bölge verilerinin otomatik olarak aktarılmasıyla Volkswagen Mobil Servisleri'nin kısa süre içinde yardıma gelmesini sağlayan servis uygulaması, araçtaki çeşitli uyarı ışıklarının ne anlama geldiği gibi bilgileri de içeriyor. Araç sahibinin park yerini belirlemesinden park süresini kontrol etmesine kadar birçok hizmet sunan uygulama, "Tercüman" özelliği sayesinde de yurtdışında, Volkswagen Servislerinde sorulan en önemli soruların tercümelerini aktarıyor.
DETAYLI BİLGİ İÇİN TIKLAYIN...