Annelerin sevilen markası olarak bilinen Reis, yepyeni bir vizyonla Z kuşağı dahil birçok farklı yaş grubunun arzu nesnesi haline dönüşmüş durumda. Koleksiyon içinde o kadar güzel modeller var ki, karşı koymak neredeyse imkânsız.
Reis Kuyumculuk’un kuruluş hikâyesini ve markanızın felsefesini bizimle paylaşabilir misiniz?
- Reis Kuyumculuk 1982 yılında Nişantaşı Hak Pasajı’nda faaliyete geçmiş olup sarrafiye ürünler satarak işleyişine devam etmekteydi. 2010 yılında 3. kuşağın işlerin başına geçmesiyle marka sarrafiye ürün gamından çıkarak, günümüz minimal bir çizgi ile hayata yeniden başlamış, ‘altın’ gibi gösterişli bir kelimeyi, mütevazı bir hale getirerek, altınların kasalarda kalmaması, takıların günlük hayatta da kullanılması, “sade ol kendin ol” mottosuyla işleyişine devam etmektedir.
MİNİMAL PIRLANTA YÜZÜKLER VE İNCİ DETAYLI KOLYELER ÖN PLANDA
◊ Düğün ve mezuniyet sezonu için bu yıl öne çıkan koleksiyonlarınızda neler var?
- Bu yıl düğün sezonu için minimal pırlanta yüzükler ve sade, inci detaylı kolyeler öne çıkıyor. Mezuniyet sezonunda ise daha çok doğal, renkli taşlar ve dinamik stilleri yansıtacak yüzük ağırlıklı kombinleri görüyoruz.
ÇEVRE DOSTU MALZEMELERLE SÜRDÜREBİLİR MÜCEVHERLER ÜRETMEK İSTİYORUZ
◊ Gelecekte Reis Kuyumculuk olarak ne tür projeler ve yenilikler planlıyorsunuz?
- Gelecekte, sürdürülebilirlik ve dijital yeniliklere odaklanmayı planlıyoruz. Çevre dostu malzemeler kullanarak sürdürülebilir mücevherler üretmek ve artırılmış gerçeklik (AR) teknolojisiyle müşterilerimize online alışverişte mücevherleri deneme imkânı sunmak istiyoruz.
◊ Tasarımları kim yapıyor?
- Benim de dahil olduğum bir tasarım ekibimizin olması yanı sıra, yurt dışında tasarımcı iş ortaklarımız mevcut. Ayrıca, yakın zamanda üniversitelerle yaptığımız söyleşiler sayesinde kurduğumuz yakınlıklar oldu. Burada birbirinden yetenekli gençler tanıdık. Geleceğimizi tasarlayacak tasarımcılarla da şimdiden çalışmalarımız başladı.
İlandır