Belediye Başkanı Arslan, çağrı merkezinde halkın sorunlarını dinledi

Güncelleme Tarihi:

Belediye Başkanı Arslan, çağrı merkezinde halkın sorunlarını dinledi
Oluşturulma Tarihi: Ekim 04, 2017 14:04

Belediye Başkanı Arslan, çağrı merkezinde halkın sorunlarını dinledi

Haberin Devamı

Harun GÖKÇEOĞLU/YOZGAT,(DHA) YOZGAT Belediyesi tarafından, vatandaşlara daha hızlı ve kaliteli hizmet verebilmek amacıyla kullanılan 153 Zabıta, 185 Su ve kanal arıza,188 Cenaze işlerinin acil telefon numaraları birleştirildi. Yozgat Belediyesi Çağrı Merkezi telefon numarası 354 666 66 66 olarak belirlendi.
Yozgat Belediye Başkanı Kazım Arslan, Çağrı Merkezi’ni ziyaret ederek, gelen aramalara cevap verdi. Arama yapan vatandaşların şikayet ve taleplerini dinleyen Başkan Arslan, daha önce farklı isimler altında oluşturulan çağrı birimlerini tek merkezde topladıklarını söyledi. Amaçlarının vatandaşa daha hızlı ve zamanında hizmet vermek olduğunu vurgulayan Arslan, “Bu birimimiz aynı zamanda belediye birimler arasında koordinasyonu da sağlayacak. Böylelikle hiçbir şikayet ve talep havada kalmayacak. Sorunlar ilgili birimlere zamanında ulaşacak. Burada alınan kayıtlarla şikayet ve taleplerin sonuçları da değerlendirilmiş olacak” dedi.
Başkan Arslan, çağrı merkezinde biri halkla ilişkiler uzmanı 6 görevlinin bulunduğunu belirterek, “Vatandaşlarımız artık, her türlü şikayet ve önerilerini 0354 666 66 66 numarasına bildirecek. Ayrıca 0552 512 66 66 Wahatsap hattı bulunmaktadır. Buraya gelen taleplerde çağrı merkezimiz aracılığıyla ilgili birimlere ulaştırılacaktır” diye konuştu.
FOTOĞRAFLI

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!