Uşak'ta bilinçaltı reklamcılık konuşuldu

Güncelleme Tarihi:

Uşakta bilinçaltı reklamcılık konuşuldu
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 05, 2016 12:34

Uşak'ta bilinçaltı reklamcılık konuşuldu

Haberin Devamı

UŞAK Üniversitesi İletişim Topluluğu tarafından düzenlenen 'İletişimde Reklam Arası' adlı etkinlikte, bilinçaltı reklamcılık faaliyetleri tartışıldı.

Uşak Üniversitesi İletişim Topluluğu'nca, bilinçaltı reklamcılık faaliyetlerinin konuşulduğu 'İletişimde Reklam Arası' adlı etkinlik düzenlendi. Sivas Cumhuriyet Üniversitesi'nden Akademisyen-Yazar Sefer Darıcı ve Haberler.com Sosyal Medya Direktörü Oğuzhan Saruhan'ın konuşmacı olarak katıldığı etkinlikte ülkede bilinçaltı reklamcılık faaliyetlerinin geldiği noktanın önemi ve sosyal medyanın içerik üretmedeki zayıflığı tartışıldı.

Uşak Üniversitesi Mustafa Kemal Paşa Amfisindeki etkinlikte 'Subliminal İşgal' konulu sunum yapan Darıcı, ülkedeki reklamcılık sektöründe kullanılan subliminal uyaranların tüketim davranışı üzerindeki etkisi üzerinde durdu. Darıcı, Türkiye'de reklamcılık sektöründe etik ve ahlaki değerlere uymayan reklam içerikleri yer aldığını, bu içeriklerden başta çocuklar olmak üzere birçok insanın olumsuz etkilendiğini söyledi.

Haberler.com Sosyal Medya Direktörü Oğuzhan Saruhan ise, sosyal medyanın insanların hayatındaki yerine değindi. Saruhan, "Sosyal medya günümüzde birçok alanı ve yaşamı etkilemektedir. Ancak yaratıcı içerik üretmede tam olarak başarılı değiliz. Yeni içerikler üretmeli ve farklı bakış açılarıyla bunları birleştirmeliyiz. Ayrıca kriz iletişimi konusunda da sosyal medyayı çok rahat ve etkili kullanmalıyız" dedi. Konuşmaların ardından konuşmacılara üniversite plaketi verildi.

Yavuz KUŞDEMİR / UŞAK, (DHA)

FOTOĞRAF

 

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!