Güncelleme Tarihi:
TEKİRDAĞ (AA) - Trakya Elektrik Perakende AŞ'nin (TREPAŞ), çağrı merkezi aracılığıyla müşterileri arayarak indirimli elektrik hakkında bilgi verdiği ancak kargoyla müşteriden şahsi bilgi içeren belge talep etmediği bildirildi.
Trakya Elektrik Dağıtım AŞ'den yapılan yazılı açıklamada, son günlerde telefonla aranan abonelerden indirimli elektrik satışı adı altında şahsi bilgilerini talep eden kişiler olduğunun tespit edildiği belirtildi.
Arayan kişilerin, müşterilerin kimlik fotokopileri, imza sirküleri, tapu kayıtları, sanayi sicil belgeleri gibi evrakı kargoyla kendilerine göndermelerini veya kapıya gelecek kişiye teslim etmelerini söylediği ve müşterilere indirimli elektrik satış sözleşmesi adı altında belge imzalatıldığı ifade edilen açıklamada, şunlar kaydedildi:
"TREPAŞ, çağrı merkezi aracılığıyla müşterilerimizi aramakta, indirimli elektrik hakkında bilgi vermekte ancak asla kargoyla müşteriden şahsi bilgi içeren belge talep etmemektedir. TREPAŞ satış uzmanları müşterilerimizi adreslerinde ziyaret ederken şirket kimlik kartını kullanmakta, indirimli elektrik satış sözleşmesi imzalarken asla müşterimizden kimlik, ehliyet, tapu gibi evrak fotokopisi almamaktadır."
Açıklamada ayrıca, abonelerin indirimli elektrik alma hakkını kullanırken kötü niyetli kişilerin tuzağına düşmemeleri için içeriğini bilmedikleri sözleşme adı altındaki evrakı imzalamamaları, kargo veya posta yoluyla kimseye şahsi bilgilerini içeren resmi belgeleri göndermemeleri uyarısında bulunuldu.
Şirketin adını kullanarak arayanların şirket çalışanı olup olmadığının teyit edilmesi gerektiği vurgulanan açıklamada, her türlü şikayet için 444 88 35 numaralı çağrı merkezinin aranabileceği ve "bilgi@trepas.com.tr" adresine elektronik posta gönderilebileceği kaydedildi.