IHA
Oluşturulma Tarihi: Ağustos 17, 2015 13:17
YEDAŞ, dünyaca ünlü politikacıların, sanatçının ve şirket liderlerinin ‘kalite ve liderlik’ konulu makalelerini yazdığı BeattON Dergisi’nin kapak konuğu oldu. Dergi editörleri, YEDAŞ’ın kaliteye olan bağlılığından övgüyle bahsetti. YEDAŞ Genel Müdürü Nurettin Türkoğlu, “YEDAŞ Yönetim Modeli, sadece Türkiye’ye değil tüm dünyaya örnek oluyor” dedi
YEDAŞ, dünyaca ünlü politikacıların, sanatçının ve şirket liderlerinin ‘kalite ve liderlik’ konulu makalelerini yazdığı BeattON Dergisi’nin kapak konuğu oldu.
Dergi editörleri, YEDAŞ’ın kaliteye olan bağlılığından övgüyle bahsetti. YEDAŞ Genel Müdürü Nurettin Türkoğlu, “YEDAŞ Yönetim Modeli, sadece Türkiye’ye değil tüm dünyaya örnek oluyor” dedi
Business Initiative Directions (BID) tarafından her yıl dünyaca ünlü şirketlerin ve üst yöneticilerinin katılımıyla gerçekleşen Dünya Kaliteye Bağlılık Kongresi’nde, Uluslararası Mükemmellik ve İş Prestiji Ödülü’nün en yüksek seviyesi olan Kalite Elmas Tacı’na layık görülen YEDAŞ, dünyaca ünlü şirketlerin yer aldığı ve ‘Kalitenin Dünya Raporu’ olarak gösterilen BeattON Dergisi’nin kapak konuğu oldu. Amerika’dan Orta Doğu’ya tüm dünya coğrafyasındaki büyük şirketlerin ‘kalite ve liderlik’ çalışmalarını takip eden ve okuyucularıyla buluşturan BeattON Dergisi, Temmuz ayı sayısında YEDAŞ Genel Müdürü Nurettin Türkoğlu ve şirket çalışanlarının kaliteye olan bağlılığından övgüyle bahsetti.
PRİETO’NUN YEDAŞ’A OLAN HAYRANLIĞINI KALEME ALDILAR
Amerika’nın New York kentinde düzenlenen ödül töreninde BID Başkanı ve CEO’su Jose E. Prieto, YEDAŞ’ın başarısından bahsetti. Dergi editörleri, Prieto’nun ifadelerini, “3 yıldır aramızda olan YEDAŞ, 2015 yılında Kalite Elmas Ödülü’nü alarak hem BID Ailesi’nin bir üyesi olduğunu tescilledi hem de QC100 Kalite Modeli Programı’nın uygulanmasındaki bağlılığını gösterdi” şeklinde okuyucularına duyurdu. Elmas Ödülü’nün BID’nin CEO’su Prieto tarafından YEDAŞ Genel Müdürü Türkoğlu’na takdim edildiği belirtilen derginin içeriğinde toplam 11 sayfada YEDAŞ’ın 5 yıldaki ‘Kalite Yolculuğu’ anlatıldı. YEDAŞ Genel Müdürü ve aynı zamanda BID Komite Üyesi olan Nurettin Türkoğlu’na, şirketin üst yönetimine yakın ilgi gösteren Prieto ve üyelerinin yer aldığı fotoğrafları derginin Temmuz sayısında paylaşan editörler, YEDAŞ için “Türkiye’nin lider elektrik dağıtım şirketi” dedi.
BEATTON EDİTÖRLERİNDEN YEDAŞ’A ÖVGÜ DOLU MESAJLAR
Şirketin ana başarısındaki sırrın ‘Toplam Kalite Yönetim Modeli’ ile yönetiliyor olmasından kaynaklandığı belirten ve YEDAŞ’tan övgüyle bahseden dergi editörleri, “Güvenilir ölçümlerle müşteri memnuniyetini üst seviyede tutan, tüm iş süreçlerinde kaliteye odaklanmış bir şirket. YEDAŞ’ın yönetim modeli, diğer elektrik dağıtım şirketlerince model olarak uygulanmalı. Sürdürülebilir bir geleceği, enerji dağıtımında verimliliği hedefleyen ve sektörün günümüz teknolojik altyapısını sistemine entegre etmiş bir şirket” şeklinde övgü dolu ifadelere yer verdiler. Dünyaca ünlü
magazin dergisi Ideasb2b Business to Business editörlerinin geçen yıl da YEDAŞ’tan övgüyle bahsettiğini hatırlatan BID Komite Üyesi Türkoğlu, “Şirketimiz, bir adım daha ileri gitti ve dünyanın büyük yatırımcılarının ‘Kalite ve Liderlik’ konulu makalelerini yazdığı BeattON Dergisi’nin kapak konuğu oldu. Bu dergide yer almak ve editörlerin satırlarında YEDAŞ’ı anlatması bizler için onur vericidir” diye konuştu.
“4 YILDIZI HEDEFLEYEN YEDAŞ BÜYÜK YATIRIMCILARIN GÖZDESİ”
Tamamen bağımsız bir kuruluş olan ve ‘kalite, liderlik ve sürdürülebilirlik’ anlayışını ödüllendiren BID’nin Uluslararası Mükemmellik ve İş Prestiji Ödülleri’nde Altın, Platin ve Elmas Ödülleri’ne layık görülen YEDAŞ’ın Genel Müdürü Nurettin Türkoğlu, “Finansal açıdan Türkiye ortalamasının üzerinde performans gösteren şirketimiz, dünyanın büyük yatırımcı şirketleri tarafından izlenmektedir” ifadelerini kullandı.
Şirketin, 2019 yılı hedeflerinin çok üstünde yer aldığını söyleyen Türkoğlu, şunları kaydetti: “Mükemmellik yolculuğunu çok boyutlu olarak sürdüren şirketimiz, ’sürekli değer yaratma’ vizyonu doğrultusunda ’Mükemmellik Modeli & Balance Score Card’ yönetim modellerini içeren, ‘kalite, liderlik ve sürdürülebilirlik’ anlayışıyla güçlenen Toplam Kalite Yönetim Modeli’nin gereksinimlerini yerine getirmektedir. Şirketin stratejik performansları sürekli olarak ölçülmekte ve geliştirilmektedir. Büyük finale sadece bir adım kaldı. Hedefimiz, bu yıl içerisinde Avrupa’nın 4 Yıldız Ödülü’nü almak.”