Güncelleme Tarihi:
Muhammet KAÇAR/RİZE, (DHA) – ÇAYKUR, Asya Kıtasının en büyük gıda fuarı olan ve Çin’in Şangay kentinde düzenlenen ‘SIAL China 2017’ Fuarı’na katıldı.
Konuyla ilgili açıklama yapan Çaykur Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu, 97 ülkeden 2942 katılımcıyı ağırlayan fuarda Türk çayını tanıttıklarını belirterek, amaçlarının bu ülkeye olan ihracatı artırmak olduğunu söyledi. Sütlüoğlu, “Dış pazar payımızı büyütmek, mevcut ve potansiyel bayilerle görüşmek amacı ile SIAL China Fuarı’ndaki yerimizi aldık. Standımız yoğun bir ilgi ile karşılaştı. Çayın anavatanı Çin’de böylesine yoğun ilgi ile karşılaşmak ayrı bir önem arz ediyor. Çayımıza, Çaykur’umuza gösterilen ilgiden son derece memnunuz’’ dedi. Çaykur markasının tüm dünyaya tanıtılması açısından uluslararası fuarlara katılımın önemine dikkat çeken Sütlüoğlu, şunları söyledi:
“Çok büyük bir pazar olan Çin’de 3 binden fazla ulusal market zinciri noktası var. Bu noktaların bir kısmında yer alıyoruz. Amacımız Çaykur’u daha fazla kişi ile buluşturabilmek. Bu amaç doğrultusunda potansiyel müşteri ve bayiler ile görüşmeler gerçekleştiriyoruz, SIAL China fuarı bu açıdan çok olumlu geçiyor.’’
Bu arada, Çaykur standını ziyaret eden Şangay Başkonsolosu Sabri Tunç Angılı ile bir süre sohbet eden Çaykur Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu, Başkonsolos’a siyah çay ikram etti. Başkonsolos Sabri Tunç Angılı tarafından Çaykur Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu’na katılım belgesi takdim edildi.