IHA
Oluşturulma Tarihi: Aralık 02, 2015 10:11
MALAZGİRT DEVLET HASTANESİ MÜDÜRÜ HÜSEYİN HAYDAROĞULLARI,HASTANE EKSİKLİKLERİN GİDERİLDİĞİNİ İFADE ETTİ
Muş’un Malazgirt Devlet Hastanesi Başhekimi Dr. Mesut Toydemir; 5 uzman doktor, 2 psikolog doktor ve 4 pratisyen hekimin hastanelerine atandığını söyledi.
Yeni atamalarla hastanedeki doktor sıkıntısının azaldığını belirten Toydemir, "Yeni atanan Kadın Doğum Uzmanı Op. Dr. Nihan Gençdal, Uzman Tabip (Göz Hastalıkları Uzmanı) Gülhumar Artış, Radyoloji Uzmanı Dr. Gürsel Çetinkaya, KBB Uzmanı Hakan Akkaş, Dâhiliye Uzmanı Murat Küçük, psikologlar Rukiye Yücel ve Muhsin Erten ile pratisyen hekimler Feyzanur Acar, Hande Eraslan, Şeyda Eyi, Esra Bulut görevlerine başladılar. Hastanemizde son atamalarla birlikte şimdilik çok şükür doktor sıkıntımız yok denecek kadar azaldı. Sadece bir KBB uzman doktoru ile bir anestezi uzmanı istedik. İnşallah onlarda ileriki gönlerde gelir, Malazgirt halkına tam teşekküllü bir şekilde hizmet veririz. Bizler Malazgirt Devlet Hastanesi yöneticileri olarak tüm sıkıntılarımızı Kamu Hastaneler Birliğine bildirdik. Hastane yönetim isteklerimiz doğrultusunda doktor göndererek eksikliklerimizi azami seviyelere indirdiler. Malazgirt halkının en büyük sıkıntısı, kadın doğum uzmanın olmamasıydı. Bizler başhekimlik olarak bu sıkıntıyı çok şükür sona erdirdik. Kadın doğum uzmanımız ve diğer uzman doktorlarımız Malazgirt haklı için hizmet vermeye hazırlar. Malazgirt halkı artık başka il ve ilçelere çok büyük sıkıntıları olmadıkça gitmeyecekler. Burada tüm tedavilerini yapabilecekler" dedi.
Hastane Müdürü Hüseyin Haydaroğulları ise, yaptıkları çalışmalarla hastanenin her geçen gün modernleştiğini söyledi. Malazgirt Devlet Hastanesi’nin eksiklerini gidermek için var güçleriyle çalıştıklarını ifade eden Haydaroğulları, “Hastanemizin cihaz eksiğini gidermek için bir adet anestezi cihazı, bir adet EMG cihazı, bir adet KBB Video Sistemi (Endovizyon Cihazı), bir adet renkli 3 boyutlu USG ve Etilen Okasit Otoklavı alarak cihaz sıkıntımızı aşağı seviyelere çektik. Hastane yönetimi olarak tüm hasta odalarını her sabah gezip bir sıkıntıları olup olmadığını soruyoruz. Hastalarımıza beş yıldızlı bir otel edasında hizmet vermek için tüm kadromuzla gece gündüz demeden çalışıyoruz. Ayrıca hastanemizde çok sayıda şikâyet kutusu bırakarak, gelen şikâyetleri yönetim kadromuz ile birlikte hastalarımızın sıkıntılarını gidermeye çalışıyoruz. Ayrıca hasta ve hasta yakınlarının memnuniyeti için hastane yönetimindeki tüm arkadaşlarımız ile birlikte çalışmalarımız devam edecektir" dedi.