112 Çağrı Merkezi’nde İlk Yeni Yıl Pastası

Güncelleme Tarihi:

112 Çağrı Merkezi’nde İlk Yeni Yıl Pastası
Oluşturulma Tarihi: Aralık 31, 2015 15:40

112 ÇAĞRI MERKEZİNE NUMARASINI TAŞIYAN KURUMLARIN PERSONELİ İLK YENİ YIL PASTASINI BİRLİKTE KESTİ.

Muğla’daki acil çağrı numaralarının tek merkezde toplanması amacıyla çalışmaların tamamlandığı ve kurumların çağrı merkezlerini tek tek taşımaya başladığı 112 Çağrı Merkezi çalışanları ilk yeni yıl pastasını birlikte kestiler.
112 Çağrı Merkezi Müdürlüğü personelinin hazır bulunduğu yeni yıl pastası kesiminde Merkez Müdürü Kamil Karakaya, gece gündüz, 7/24 hizmet veren 112 Çağrı Merkezi çalışanlarının yeni yılını kutlarken, “İnşallah vatandaşlarımızın 2016 yılında 112 numarasını arama ihtiyaçlarının olmadığı bir yıl olmasını diliyorum” dedi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!