Güncelleme Tarihi:
MERSİN Ziraat Odası (MZO) Başkanı Cengiz Gökçel, meyve suyu şirketi Tropicana’nın narenciyeye yönelik reklam filmine plaket ile teşekkür ederek, projenin devamının gelmesini istedi.
MZO yönetimi, Tropica firmasının İstanbul’daki merkezini ziyaret ederek yetkililerle görüştü. Pepsico Türkiye Pazarlama Direktörü Alpagut Çilingir, Kurumsal İlişkiler Direktörü Esra İren, Marka İletişimi ve Halkla İlişkiler Müdürü Zeynep Yüksel, Marka İletişimi ve Halkla İlişkiler Uzmanı Yasemin Onaran, Tropicana Marka Müdürü Yaprak Ağca ve Müdür Yardımcısı Kaan Akyiğit, MZO Başkanı Cengiz Gökçel ve yönetim kurulu üyelerini ağırladı. MZO Başkanı Gökçel ziyaretin anısında Pepsico Türkiye yetkililerine Mersin Olgunlaşma Enstitüsü tarafından özel hazırlanan kabartma işlemeli plaketi hediye etti.
Gökçel, Pepsico Grubu’nu başarılı çalışmalarından dolayı kutlayarak, narenciye tarımına katkı sunan reklam filmlerinin şeftali, kayısı, üzüm ve diğer ürünleri de kapsayacak şekilde devamını beklediklerini söyledi. Türkiye’nin narenciye üretiminde iddialı ülkelerden olduğunu ancak özellikle tarımsal sanayide daha çok mesafe kat edilmesi adına ciddi yatırımlara ihtiyaç duyulduğunu vurgulayan Gökçel, Mersin olarak yatırımcılara destek olmaya hazır olduklarını dile getirdi.
Mersin’in, Türkiye’nin narenciye deposu olduğunu anımsatan Gökçel, "Türkiye, geçen yıllarda dünyaya toplam 2015 yılı sonu itibari ile 1,5 milyon ton civarında narenciye ihracatı yapmıştır. Bu ihracatın önemli bir bölümü Mersin’den sağlanmış olup, ihracatın yanısıra ilimizin tarımsal sanayisinin daha fazla gelişimi ile ekonomiye katkısının artmasını istiyoruz" diye konuştu.
MERSİN, (DHA)
ME(AŞ/EŞ)(04.04.2016),(FOTOĞRAFLI)