Güncelleme Tarihi:
MERSİN, (DHA)- MERSİN'de Narenciye Tanıtım Grubu'nun tanıtım kampanyası, Rusya'nın İletişim Oscar'ı olarak bilinen yarışmada Coca Cola, Apple, Heineken, Nestle ve Unilever gibi devlerle aynı kategoride ödüle aday gösterildi.
Rus medya gruplarının bir araya gelerek düzenlediği Rusya'nın İletişim Oscar'ı olarak anılan Gold Print Awards'da Narenciye Tanıtım Grubu'nun yürüttüğü iletişim kampanyası iki dalda ödüle aday oldu. Global Connection Uluslararası Medya tarafından tasarlanan iletişim çalışması, bu ülkede çok büyük bütçelerle reklam kampanyaları düzenleyen Coca Cola, Apple, Heineken, Nestle ve Unilever gibi dünya devleri ile aynı kategoride ödül için yarışacak.
Bütün tanıtım grupları ile birlikte mart ayı içinde kapatılan NTG'nin Rusya'da yaptığı iletişim kampanyası, özellikle Rusya ile Türkiye arasında yaşanan kriz süresince bile sekteye uğramadı. Kampanya bu açıdan da Rusya'da önemli bir iletişim başarısına imza attı. 15 dalda ödülün verileceği yarışmada NTG'nin iletişim kampanyası 'yiyecek içecek' ve 'yılın en iyi çıkış yapan markası' kategorilerinde yarışacak. NTG'nin rakipleri yiyecek içecek kategorisinde Coca Cola, Heineken, Lindt, Nestle, Unilever, Abrau Durso, Essen ve Jacobsen; yılın en iyi çıkış yapan markası kategorisinde ise Coca Cola, Apple, Faberlic, Alpha Bank, Skolkovo Vakfı ve A.V.E Grubu olacak. Yarışmanın seçici heyeti Komsomolskaya Pravda CEO'su Sungorkin Vladimir, Kommersant CEO'su Zhelonkin Vladimir gibi Rus medya devlerinin yöneticilerinin de aralarında bulunduğu Rusya'nın önde gelen medya gruplarının CEO'larından oluşuyor.
6 Nisan 2017 Perşembe günü ödüllerin sahiplerini bulacağı yarışma öncesi bir açıklama yapan eski Narenciye Tanıtım Grubu Başkanı ve Akdeniz Yaş Meyve Sebze İhracatçıları Birliği Başkanı Ali Kavak şunları söyledi:
"Narenciyede en büyük pazarımız Rusya. Bu pazarı kaybetmemiz söz konusu bile olamazdı ve yaşanan tüm talihsiz gelişmelere rağmen kampanyalarımızı aralıksız sürdürdük. Şimdi bu çalışmalarımızın meyvesini toplama zamanı geldi. Bu ödülü almamız mutlaka önemli ancak şart değil. Çünkü dünya devleri ile aynı etkiyi yaratan iletişim kampanyasına imza atmış olmak zaten bu meyveleri toplamaya başladığımızı gösteriyor. Aday gösterilmiş olmak bile başlı başına tanıtım kampanyamızın başarısının belgesidir. Biz Rusların evlerine ve kalplerine girdik. Bu nedenle böyle bir çalışmayı hayata geçirdiğimiz için gurur duyuyoruz."
FOTOĞRAFLI