Durum Gıda'da pazar ve ürün çeşitliliği büyümeyi getirdi

Güncelleme Tarihi:

Durum Gıdada pazar ve ürün çeşitliliği büyümeyi getirdi
Oluşturulma Tarihi: Haziran 06, 2017 15:00

Durum Gıda'da pazar ve ürün çeşitliliği büyümeyi getirdi

Haberin Devamı

MERSİN'de kurulduğu günden bu yana kapasitesini ve pazar çeşitliliğini artıran Durum Gıda, istikrarlı büyümesini sürdürürken, Arbella markası ile makarna sektöründeki yerini sağlamlaştıran firma yılsonunda da yüzde 10 büyüme hedefliyor.
İstanbul Sanayi Odası'nın açıkladığı İSO 500 sıralamasında 370'nci sırada yer alan Durum Gıda, önümüzdeki birkaç yıl içinde gerek yurtiçi gerekse yurtdışında lider firma olmayı planlıyor. Durum Gıda'nın 2002'de Arbel Grup bünyesinde kurulduğunu bildiren  Yönetim Kurulu Üyesi Gülçin Arslan Hazar, 2006 yılında kurdukları yeni tesis ve son teknolojik üretim hatlarıyla Arbella markası ile üretime başladıklarını söyledi. İlk yıl 15 ülkeye 17 bin ton makarna ihraç ettiklerini ifade eden Hazar, bugün yüze yakın ülkeye 55 bin ton makarna ihraç ettiklerini, dünyadaki ülkelerin tamamına yakınında Arbella markasının tescilli olduğunu dile getirdi.
Durum Gıda'nın geniş pazarlama ağı, ürün çeşit ve kalitesi, finansal ve insan kaynaklarındaki gücü ile istikrarlı bir şekilde büyümesine devam ettiğini kaydeden Hazar ürün, hizmet ve insan kaynakları kalitesinden taviz vermediklerini, yenilikçi ürünlerle her geçen yıl bilinirliklerini ve tercih edilirliklerini arttırdıklarının anlattı.
Makarna sektöründe satışı kalitenin, markanın, teknolojik gelişim ve kapasitenin belirlemekte olduğunu vurgulayan Hazar, Durum "Gıda olarak artan iş hacmine bağlı ve yeni ürün çeşitlerine yönelik yatırımlar yapıyoruz. Türkiye ve dünya piyasalarına ilkleri sunuyoruz. Büyümenin ve satış yapabilmenin en önemli kriteri karşınızdakinin ne istediğini bilmektir. Dünyada bir ilke imza atarak üzüm çekirdekli makarna üreten şirketimiz Türkiye'de ilk kez üretilen lazanya, tagliatelle, nidi, mercimekli ve nohutlu makarnanın da üreticisidir. Bu ürünlerimiz Uzakdoğu ve Kuzey Amerika ülkeleri başta olmak üzere bilinirliğimizi ve tüketimimizi arttırdı, büyümemizde etken oldu" dedi.
 

MERSİN, (DHA)
 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!