IHA
Oluşturulma Tarihi: Kasım 23, 2015 11:44
DİL VE ANLATIM DERSLERİNE GİREN EDEBİYAT ÖĞRETMENİ CÜNEYT AYBEY’İN DERSTEKİ TAVSİYELERİNDEN VE TELKİNLERİNDEN ETKİLENEN VE BU YIL TURGUTLU ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ 11/D SINIFINDA OKUYAN İLKNUR ATİKOL, 10. SINIFTA KİTAP OKUMA ALIŞKANLIĞI KAZANDI.
Turgutlu Anadolu İmam Hatip Lisesinde okuyan İlknur Atikol adlı öğrenci, daha önceden hiçbir kitabı bitirememişken, Edebiyat Öğretmeninin tavsiyesiyle bir dönemde 12 kitabı sonuna kadar bitirdi. Atikol artık yatmadan mutlaka kitap okuduğunu belirtti.
Dil ve Anlatım derslerine giren Edebiyat öğretmeni Cüneyt Aybey’in dersteki tavsiyelerinden ve telkinlerinden etkilenen ve bu yıl Turgutlu Anadolu İmam Hatip Lisesi 11/D sınıfında okuyan İlknur Atikol, 10. sınıfta kitap okuma alışkanlığı kazandı. Daha önceden hiç kitap bitiremediğini dile getiren İlknur Atikol, “Ben 10. sınıfa kadar hiçbir kitabın tamamını okumamıştım. Geçen sene dersimize giren Öğretmenim Cüneyt Aybey sayesinde kitap okumanın önemini kavradım ve kitap okumaya başladım. Daha önceleri kitap okumak sıkıcı gelirken bu sefer bir dönemde 12 kitap okudum. Şimdi her gece mutlaka kitap okuyorum. Kitap okumak hayatımda çok şey değiştirdi. Artık olaylara daha farklı açıdan bakabiliyorum. Bu değişime vesile olan öğretmenime çok teşekkür ediyorum.” şeklinde konuştu.
EN ÖNEMLİ HEDEFİM OKUMA ALIŞKANLIĞI KAZANDIRMAK
Öğrencilere kitap okuma alışkanlığı kazandırmanın en önemli hedefi olduğunu kaydeden Türk Dili ve Edebiyatı öğretmeni Cüneyt Aybey de şunları söyledi:
“Kitap okumanın faydaları hepimizce malum. Bu sebeple öğrencilerimize kitap okuma alışkanlığı kazandırmak benim meslek hayatımdaki en önemli hedeflerimden biridir. Çünkü kitap okuyan öğrencilerimiz, hayata ve dünyaya farklı pencerelerden bakabiliyor, duygu ve düşünce dünyalarını geliştirebiliyor, yeni ve güzel bilgiler öğrenebiliyor ve bunlar sayesinde derslerinde daha başarılı olabiliyorlar. Ayrıca Lisede okuyan öğrencilerimiz son sınıfta girdikleri Üniversite sınavında başarılı olabilmesi için kitap okumayı alışkanlık haline getirmesi çok önemli bir etken. Bu sebeplerden dolayı hiç kitap okumazken büyük bir değişimle kitap okumayı alışkanlık haline getiren ve bir dönemde 12 kitap okuyan öğrencim İlknur Atikol’u kutluyorum ve okul hayatında başarılar dileyerek kendisindeki kitap okuma aşkının diğer öğrencilerimize de örnek olmasını umut ediyorum.”