IHA
Oluşturulma Tarihi: Aralık 26, 2015 12:09
MANİSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ GENEL SEKRETERİ HALİL MEMİŞ, İLÇELERDE GÖREV YAPAN ÇÖZÜM MERKEZİ PERSONELİYLE BİR ARAYA GELDİ. TOPLANTIYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRÜ GÖKHAN OĞUZ KAYA VE İLGİLİ BİRİM PERSONELLERİ DE KATILDI.
Manisa Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığı, ilçelerde görev yapan çözüm merkezi personeline vatandaşların istek ve taleplerine daha hızlı cevap verebilmeleri amacıyla tablet dağıttı. Manisa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Halil Memiş, Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaşa hizmet götürmesinde ve iletişim kurmasında en önemli faktörlerden biri olan Çözüm Merkezleri’nin Büyükşehir Belediyesi’ni en iyi şekilde temsil etmesi gerektiğini vurguladı.
Manisa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Halil Memiş, ilçelerde görev yapan çözüm merkezi personeliyle bir araya geldi. Toplantıya Büyükşehir Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürü Gökhan Oğuz Kaya ve ilgili birim personelleri de katıldı. Büyükşehir Belediyesi’nin halkla iç içe olmak ve onların sorunlarını dinlemek amacıyla hizmet veren birimlerinden biri olan Çözüm Merkezi’nin 7 gün 24 saat vatandaşların isteklerini ve taleplerini görmesi gerektiğini belirten Genel Sekreter Halil Memiş, “Çözüm Merkezi personellerinin Büyükşehir Belediyesi’nin ilçelerdeki temsilcileri olduğunu biliyoruz. Çağımız bilgi çağı sizler bilgilendirmeyi ne kadar iyi yaparsanız, vatandaşın yapılan hizmetleri o derece iyi anlamasını sağlamış olursunuz. İstekleri, talepleri başvuruları sizler sayesinde incelemeye alınacak. Gelen talebin hangi birimi ne kadar ilgilendirdiğini bilmek için hukuken görevimizin, sorumluluğumuzun ve yetkilerimizin sizler tarafından bilinmesi gerekiyor. Kalıcı, güzel, yıllara sirayet eden ve herkesin memnun kaldığı hizmetler bıraktığımız takdirde, ‘bu hizmeti verenlerden akıl edenlerden, düşünenlerden, katkısı olanlardan Allah razı olsun’ dediklerinde, Büyükşehir Belediyesi’nde hizmet üreten herkes nasibini alacak. Bundan daha büyük sermaye yoktur. Sizlere güveniyoruz. Sizler Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaşlarla olan bağlarısınız. Vatandaşımızla kurduğunuz iyi iletişim, hizmetlerimizin tanıtımında da büyük rol oynayacaktır” dedi.
VATANDAŞIN TALEBİ DAHA HIZLI DEĞERLENDİRİLECEK
Vatandaşların istek ve taleplerinin hızlı bir şekilde değerlendirmeye alınması gerektiğini belirten Memiş, “Daha iyi takip edeceğiz. Bunu başaralım. Vatandaşlarımız desin ki Büyükşehir Belediyesi yaptığı hizmetleri de çok iyi anlatıyor, gerçekleştiremediği hizmetleri de neden gerçekleştiremediğini de en iyi şekilde anlatarak vatandaşları ikna ediyor ve bundan dolayı da takdir topluyor. Çözüm Merkezi personellerimiz vatandaşlarla iletişimimizde en önemli faktörlerden biridir. Sizlere güveniyoruz. Sizlerin 7 gün 24 saat vatandaş ile iletişimde kalmanız amacıyla tablet dağıtımını bugün burada gerçekleştirdik” diye konuştu.
KAYA; VATANDAŞ SIKINTILI İKEN BİZ HUZURLU OLAMAYIZ
Genel Sekreter Halil Memiş’in konuşmasının ardından söz alan Halkla İlişkiler Müdürü Gökhan Oğuz Kaya, “Vatandaş sıkıntıdayken, biz huzurlu olamayız. Bu bilincin tüm personellerimizde gelişmesi gerektiğine inanıyorum. Halkın huzur ve refahı için ailelerimizi ve dostlarımızı ikinci plana atmamız gerekiyor. Mesai bizler için 5’te bitmiyor. Sorunu aynı gün çözmeden hiçbir vatandaşın evine huzursuz gönderilmemesi gerekiyor. Sizlere tablet vermemizin amacı 7 gün 24 saat vatandaşın istek ve taleplerine cevap verebilmenizdir” diye konuştu. İlçelerdeki sorunlar üzerine değerlendirmelerin de yapıldığı toplantıda Kaya, çözüm merkezi personelleri ile sürekli iletişimde olacaklarını dile getirdi.