Kart Danışma Merkezi’nin Yeri Değişti

Güncelleme Tarihi:

Kart Danışma Merkezi’nin Yeri Değişti
Oluşturulma Tarihi: Ocak 26, 2016 15:44

KART DANIŞMA MERKEZİ ARTIK İNÖNÜ KAPALI ÇARŞISI'NDA HİZMET VERECEK.

MOTAŞ Kart Danışma Merkezi’nin yeri değişti. Artık Kart Danışma Merkezi, İnönü Kapalı Çarşısı’nda hizmet verecek.
MOTAŞ, Kart Danışma Merkez’inde akıllı kart basımı, vize işlemleri, kayıp-kırık kart işlemleri, sistem üzerinden raporlama, akıllı kartlarla ilgili şikayetlere bu merkezden çözüm üretiyor. Yolculara daha erişilebilir ve daha rahat bir ortamda hizmet verebilmek için Kart Danışma Merkezini taşıyan MOTAŞ AŞ’den yapılan açıklamada, “Müşteri memnuniyetine büyük önem veren şirketimiz, hemşehrilerimize daha iyi hizmet verebilmek için Kart Danışma Merkezimizi İnönü Kapalı Çarşısı içine taşıdı. Daha önce hizmet verdiğimiz Valilik Binası yanındaki Kart Danışma Merkezimiz cadde üzeri olduğundan, işlem yaptırmak için bekleyen vatandaşlarımızın soğuk ve sıcak havalarda korunacakları bir alan olmadığı gibi böyle bir alanı oluşturacak fiziki ortam da yoktu. Şehrimizin yaya yoğunluğunun en fazla olduğu bir noktada hizmet veriyorduk. Dolayısıyla hizmet üretirken değerli yolcularımızın çeşitli sıkıntıları ve mağduriyetleri söz konusu oluyordu. Bu sıkıntıları ve mağduriyetleri ortadan kaldırmak için hizmet noktamızı daha ferah ve mevsim şartlarına uygun kapalı alana sahip, ulaşılabilir, kapalı çarşı içerisinde doğu kapısı girişi alt katına taşıdık. Bu noktayı seçerken engelli müşterilerimizin de rahat ulaşabilecekleri bir mekan olmasına özen gösterdik” denildi.
SIRA ALINACAK
Açıklamada vatandaşların işlem yaparken numaratör sisteminden sıra alarak işlem yaptıracağı belirtildi. Açıklamanın devamında, “Vatandaşlarımız, yeni taşındığımız merkezde banka sistemi gibi numaratörden sıra alarak kart işlemlerini rahat bir ortamda yapabilecekler. Kart Danışma Merkezinde daha önce başvurudan sonra iki gün içerisinde yapılan baskı işlemleri kısa bir işlemden sonra hemen verilecektir. Bu merkezde akıllı kart basımı, vize işlemleri, kayıp-kırık kart işlemleri, sistem üzerinden raporlama, akıllı kartlarla ilgili şikayetler alınarak sonuçlandırılacaktır. Ayrıca bayilerimiz tüm bakiye dolum ve kart-bilet teminlerini de bu merkezden yapabilecekler” bilgisi verildi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!